Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Aktorzy promują czytelnictwo w "Wieczorynkach Słodziaków" Biedronki [wideo]

(tik)
Wiktor Zborowski i "Echo" - pierwsza część "Wieczorynki Słodziaków"
Wiktor Zborowski i "Echo" - pierwsza część "Wieczorynki Słodziaków" zrzut/YouTube
„Echo” to pierwsza wyjątkowa wieczorynka przygotowana przez sieć Biedronka dla najmłodszych. W cyklu wieczorynek wzięli udział znani i lubiani polscy aktorzy, którzy czytają bajki o losach Słodziaków. W ten sposób Biedronka zachęca rodziców do czytania dzieciom na głos. Pierwszą opowieść czyta Wiktor Zborowski.

„Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to 3-odcinkowy cykl dla dzieci o przygodach szóstki Słodziaków z leśnej polany. Można je oglądać na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube. Formuła każdego z kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta na głos gromadce skupionych wokół niego Słodziaków bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.

Przeczytaj: Gang Słodziaków zastąpi w sklepach Biedronki Gang Świeżaków

Wieczorynki mają zachęcić dzieci i rodziców do wspólnego czytania. Dzieci, które od najmłodszych lat mają styczność z książkami, w dorosłym życiu chętniej po nie sięgają.

- Stworzyliśmy „Wieczorynki Słodziaków” po to, by zachęcić rodziców do częstszego sięgania po książki i czytania ich na głos dzieciom - wyjaśnia Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Czytaj też: Gang Słodziaków zastąpi w Biedronce Gang Świeżaków [szczegóły, zasady]

Wszystkie odcinki dostępne są na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube (SklepyBiedronka).

Wideo - Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc - cz. 1 "Echo" (czyta Wiktor Zborowski)

Źródło: YouTube/Biedronka

Na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube znaleźć można też piosenkę „Chodź poznaj Gang Słodziaków", która po ponad tygodniu od publikacji ma blisko 1,8 mln wyświetleń.

Wideo - Piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków"

W zeszłym roku siódme miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobyła inna piosenka - „Hymn Świeżaków”.

Ale nie tylko sieć Biedronka działa na rzecz promowania czytelnictwa. Lidl od kilku lat ma akcję "Zaczytani w Lidlu". W ramach niej można kupić m.in. tańsze nowości książkowe, czy bestsellery. A w ramach "Rodzinnie z Lidlem" m.in. książki i kolorowanki dla najmłodszych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska