MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Awaria aplikacji dużego banku w Polsce. Też masz błąd logowania i wykonania transakcji? Zobacz, co się dzieje

Kacper Derwisz
Zobacz, co nie działa.
Zobacz, co nie działa. Getty Images / Canva
Aplikacje bankowe są niezbędne do normalnego funkcjonowania współczesnego człowieka. Kiedy coś niespodziewanie przestaje w nich działać, to wtedy wiele osób ma naprawdę duży problem. Właśnie trwa awaria aplikacji ING Banku Śląskiego i użytkownicy skarżą się na błędy logowania i wykonania transakcji w tle. Zobacz, co się dzieje.

Spis treści

Błąd w aplikacji ING

Jeśli masz konto ING Banku Śląskim, to około godziny 11:00 mogłeś zauważyć, że część funkcji aplikacji przestała poprawnie funkcjonować. Jeśli tak się stało, to nie jesteś sam, gdyż użytkownicy z całej Polski zaczęli zgłaszać problemy z apką bankową ING właśnie. Dobrze widać to na wykresie z serwisu downdetector, który magazynuje zgłoszenia tego typu, jak chodzi o popularne serwisy i usługi.

Jak widać, szczyt ilości błędów w aplikacji wypada na godzinę 11:00.
Jak widać, szczyt ilości błędów w aplikacji wypada na godzinę 11:00. downdetector

Tym razem część klientów banku zauważyło więcej niż jeden problem związany z aplikacją ING. Wśród zgłaszanych problemów wymienić można takie, jak

  • problem z zalogowaniem się i dostępem do swojego konta,

  • kłopoty ze zleceniem przelewu

  • oraz błąd wykonania transakcji BLIK.

W momencie pisania tego artykułu nieduża część użytkowników zaczęła już odczuwać poprawę, a niektóre z usług zaczęły działać poprawnie. Wygląda więc na to, że ING szybko dostrzegł kłopot w swoim produkcie oraz zaczął wdrażać procedury naprawcze.

Dlaczego aplikacja ING nie działa tak, jak trzeba?

Powodem kłopotów działania aplikacji ING może być wiele. Często jest to jakiś niespodziewany błąd w kodzie obsługującym niedziałające transakcje. Kłopoty sprawiać może też fakt przeciążenia lub uszkodzenia serwerów, których moc obliczeniowa jest niezbędna do poprawnego funkcjonowania systemu bankowego.

Cokolwiek by to nie było, to ważne, by pracownicy odpowiedzialni za sprawne działanie aplikacji na telefon szybko naprawili usterkę i umożliwili klientom bezproblemowe dysponowanie swoimi pieniędzmi. Na szczęście wygląda na to, że już się to dzieje.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Gra.pl codziennie. Obserwuj Gra.pl!

Zobacz również:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Zakaz smartfonów w szkołach? 67% Polaków mówi "tak"!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska