W weekend bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował swoich klientów za pośrednictwem strony internetowej oraz infolinii. Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR wczoraj i dzisiaj.
Bank uspokaja, że wszelkie transakcje dokonane przez klientów 5 grudnia br. za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.
- Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię – mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.
Jednocześnie reklamacje Klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie