Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bankomat się poprawi

(jam)
Bankomat BIG Banku Gdańskiego, przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu nie działa, tak jak powinien. Klawisze nie odpowiadają napisom na ekranie. Ma się to zmienić.

     - Chciałam wypłacić pieniądze - powiadomiła nas pani Barbara S. - Ale w bankomacie są chyba poprzestawiane klawisze, względem napisów. Byłam to wyjaśnić w banku, ale tam pani w okienku powiedziała, że wszystko się zgadza. Bardzo mnie to oburzyło, bo odniosłam wrażenie, że ja nie potrafię obsługiwać tego urządzenia. Na szczęście naszej rozmowie przysłuchiwał się inny pracownik. Mężczyzna potwierdził to, co powiedziałam, nie mniej chciałabym wiedzieć jak długo jeszcze tak ma być?
     Michał Gawiński, dyrektor BIG Banku Gdańskiego wie o problemie. - Jest błędnie wgrana aplikacja. Ekran jest spłaszczony i dlatego klawisze nie odpowiadają napisom na ekranie - wyjaśnia. Już w przyszłym tygodniu ma się to zmienić. - Robimy wszystko, aby jak najszybciej usunąć ten mankament - zapewnił nas dyrektor. - Na początku nie byliśmy świadomi tego problemu - przyznaje. - Byliśmy przekonani, że działa poprawnie, bo inne bankomaty, w których jest ten sam program, nie stwarzają żadnych kłopotów.
     O bankomacie BIG Banku Gdańskiego już raz pisaliśmy. Wtedy Czytelniczka myślała, że bankomat podaje tylko komendy w języku angielskim. Okazuje się, że była to właśnie wina klawiszy.
     **

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska