Biznes z gwarancją 16 tys. zł co miesiąc w Twojej miejscowości

Materiał informacyjny Żabka Polska
Polacy są przedsiębiorczy, aktywni i mają potencjał rozwojowy. Ta proaktywność bardzo widoczna jest szczególnie teraz, gdy wiele osób znalazło się w bardzo trudnej sytuacji zawodowej. Przy niskich barierach wejścia wielu z nich próbuje swoich sił i zaczyna działać jako mikroprzedsiębiorca w ramach franczyzy Żabki. Już ponda 4900 franczyzobiorców rozwija swoje biznesy przy wsparciu doświadczonego partnera biznesowego. Gwarantowany przychód miesięczny w wysokości 16 tys. złotych przez rok współpracy oraz szerokie wsparcie i szansa na rozwój przekonała już ponad 4900 przedsiębiorców.

Decydując się na otwarcie sklepu z Żabką, nowy franczyzobiorca musi wnieść wkład własny wynoszący 5 tys. zł, który pokrywa m.in. zakup towarów regionalnych czy kasy fiskalnej. To niewiele mając na uwadze, że otrzymuje gotową na przyjęcie klientów placówkę – umeblowaną i zatowarowaną, w wynajętej przez sieć atrakcyjnej lokalizacji. Wszystkie nowe punkty uruchamiane są w nowoczesnym formacie, który cieszy się uznaniem zarządzających sklepami oraz ich klientów, którzy mogą korzystać z szerokiego asortymentu produktów i usług w pobliżu swojego domu czy pracy.

Sukces dzięki sprawdzonemu partnerowi
6500 sklepów prowadzonych jest łącznie przez ponad 4900 franczyzobiorców, którzy zaufali Żabce jako partnerowi biznesowemu i zdecydowali się odmienić swoje życie zawodowe i spróbować działać na własną rękę, korzystając przy tym ze wsparcia rzetelnego partnera. Sieć wspiera ich na każdym etapie działalności - na starcie otrzymują gwarancję rocznego przychodu w wysokości 16 tys. zł miesięcznie, co pozwala im skoncentrować się na rozwoju biznesu, bez obaw o przetrwanie na rynku. Jednocześnie Żabka nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców znajomości branży, wiedzy na temat prowadzenia firmy oraz o tym, jak otworzyć Żabkę, czy wcześniejszego doświadczenia w handlu, choć niewątpliwie pomaga ono szybciej wdrożyć się w nowe obowiązki. Jednakże każdy franczyzobiorca przystępujący do sieci przechodzi cykl szkoleń wprowadzających, które pozwalają mu poznać specyfikę pracy w handlu i nauczyć się niezbędnych umiejętności przy prowadzeniu własnego sklepu, wzmacniając jego predyspozycje i dotychczasowe kompetencje.

- Współpracę z Żabką rozpoczęłam jako młoda kobieta, studentka Stosunków Międzynarodowych UKW w Bydgoszczy - chciałam stworzyć swój biznes przy współpracy z doświadczoną firmą, która pozwoli mi na wieloetapowy rozwój oraz da możliwość nawiązania nowych relacji – z pracownikami, z klientami. Dzisiaj jestem niezależną kobietą, która docenia wsparcie współpracowników i sieci, a dzięki temu partnerstwu mogłam zdecydować się na założenie rodziny, zapewnić jej bezpieczeństwo finansowe oraz dostosować godziny pracy do życia rodzinnego. Prywatnie jak i zawodowo czuję się spełniona – podkreśla Adrianna Biedak, franczyzobiorczyni z Bydgoszczy.

Sieć wspiera swoich franczyzobiorców w stałym rozwoju ich lokalnych biznesów, zapewniając im przez cały okres współpracy szeroki wachlarz dodatkowych szkoleń, dzięki którym rozwijają kompetencje z zakresu np. obsługi klienta czy zarządzania zespołem. Żabka oddaje im do dyspozycji także szereg nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie sklepów, jak aplikacja frappka, która pozwala monitorować z poziomu smartfonu m.in. stan kasy, zatowarowania czy termin nadchodzącej dostawy. Na co dzień pomocą wszystkim franczyzobiorcom służy dedykowana jednostka – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, której zadaniem jest rozwiązywać sprawy zgłaszane przez przedsiębiorców zrzeszonych w sieci. Prowadzący placówki sieci mogą również korzystać z dodatkowych benefitów w postaci prywatnej opieki zdrowotnej LuxMed, karty Mikroflota Orlen czy platformy Praca za rogiem, pomagającej w rekrutacji pracowników. W minionym roku Żabka wdrożyła na rzecz franczyzobiorców aż 53 różnego rodzaju inicjatywy.

– Od początku współpracy z siecią Żabka mogłam liczyć na merytoryczne wsparcie oraz doradztwo wykształconych fachowców, m.in. w kwestach informatycznych i logistycznych, nigdy nie zostałam z żadnym problemem zostawiona sama. Niezwykle ważne było dla mnie także wsparcie Partnerów ds. Sprzedaży. Te wszystkie aspekty bezpieczeństwa w biznesie pozwoliły mi na stworzenie rodziny i zbudowanie spokojnych relacji osobistych mimo trudnych czasów – dodaje Adrianna Biedak.

Wspólnie przeciw koronawirusowi
Mimo trwającej pandemii, zainteresowanie franczyzą nie maleje – w lipcu sieć odnotowała rekordową liczbę podpisanych nowych umów franczyzowych. W tym wyjątkowo trudnym czasie prowadzący sklepy franczyzobiorcy mogą liczyć na jeszcze silniejszą pomoc ze strony sieci - Żabka zapewnia im oraz ich pracownikom środki ochrony osobistej, w tym maseczki czy przyłbice, a klienci mogą korzystać m.in. ze stacji do dezynfekcji rąk w sklepach. Sieć dostarczyła od początku epidemii do swoich placówek ponad 150 mln sztuk rękawiczek foliowych i lateksowych, 23 tys. sztuk przyłbic ochronnych czy 400 tys. płynów do dezynfekcji rąk i blatów.

Być na swoim
Warto pamiętać, że franczyzobiorca Żabki to jednocześnie samodzielny przedsiębiorca, który decydując się na otwarcie sklepu, działa we własnym imieniu i na własny rachunek, sam zatrudnia pracowników oraz podlega takim samym obowiązkom podatkowym jak każdy inny przedsiębiorca.
Odpowiada za kontrolę kosztów, prowadzenie administracji swojej działalności, realizację zobowiązań wobec ZUS oraz za kwestie pracownicze. Po podpisaniu umowy franczyzowej obie strony obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia.

Franczyza z Żabką daje możliwość wszystkim zainteresowanym otwarciem własnego biznesu na poprowadzenie sklepu pod rozpoznawalnym przez 97 proc. Polaków szyldem i zapewnia stałe wsparcie na każdym etapie współpracy, co w połączeniu z zaangażowaniem przedsiębiorców należących do sieci, pozwala im na osiąganie satysfakcjonujących wyników finansowych.

Jeśli chcesz dołączyć do grona franczyzobiorców największej sieci convenience w Polsce, odwiedź www.franczyza.zabka.pl

Dodaj ogłoszenie