Być świadomym konsumentem

(K)
W czwartek na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK odbędzie się konferencja "Świadomy konsument - odpowiedzialny biznes".

Celem konferencji, która skierowana jest do środowisk akademickich, władz samorządowych, przedsiębiorstw, organizacji pozarządowych jest zwrócenie uwagi na role wyborów konsumenckich w procesie kształtowania społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility - CSR) w Polsce. W czasie obrad poruszane będą m.in. zagadnienia podkreślające fakt, że podczas gdy w krajach "starej UE" stopień odpowiedzialności społecznej i ekologicznej firmy należy do jednych z najważniejszych czynników decydujących o zakupie, w Polsce wybory konsumenckie opierają się głównie o cenę i znajomość marki.
Otwarcie konferencji - godz. 10.00, sala Rady Wydziału).

Złe prognozy dla polskiego eksportu

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie