Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Click & Collect. Kaufland testuje usługę zdalnej rezerwacji produktów m.in. w Bydgoszczy

(TIK)
Zdjęcie ilustracyjne. Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy sklepu kompletują zamówione produkty
Zdjęcie ilustracyjne. Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy sklepu kompletują zamówione produkty Pixabay.com
Sieć sklepów Kaufland uruchomił 27 maja możliwość zdalnej rezerwacji produktów. Usługa ma charakter pilotażowy i mogą z niej skorzystać klienci trzech sklepów w Polsce: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeśli nowa propozycja spotka się z ich pozytywną opinią, zostanie wprowadzona w kolejnych marketach.

Kaufland wprowadziła nową usługę Click & Collect. Rozwiązanie, które sieć uruchomiła 27 maja, pozwala zarezerwować potrzebne produkty przez dedykowaną stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić na miejscu w wybranym przez siebie sklepie objętym usługą.

W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów mogą korzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland w Polsce, w tym w naszym regionie - w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5.

Może to Cię też zainteresuje...

Jak podaje sieć, korzystanie z usługi Click & Collect jest proste - wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie www.e-kaufland.pl, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland, która obejmuje artykuły spożywcze, higieniczne, produkty dla dzieci czy żywność dla domowych zwierząt. Wkrótce rezerwacji będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, dostępnej w App Store oraz w Google Play.

Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy sklepu kompletują zamówione produkty. Klienci mogą je odebrać w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Produkty są następnie skanowane w dedykowanej kasie pierwszeństwa, w której dokonuje się płatności za zakupy - gotówką lub kartą.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska