Euro 2008 > Obyczaje. Siła kobiet

Redakcja
Podczas trwającego w Austrii i Szwajcarii turnieju EURO kobiety wydały już co najmniej 140 mln euro (217 mln dol.).

Brano pod uwagę wydatki pań na towary związane z futbolem oraz na zakwaterowanie i transport. - To badanie rynku wykazało wzrost finansowego znaczenia kobiet w futbolowym przemyśle - uważa kierujący badaniami prof. Chadwick.

- Wydatki kobiet jako kibiców lub klientek, nabywających towary bądź usługi związane z mistrzostwami, świadczą o wzrastającej ich roli w ekonomice futbolu. Ta branża dostrzegła siłę nabywczą kobiet jako kibiców i przystosowuje swe produkty do ich potrzeb - dodał profesor.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie