Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Hity cenowe we włocławskim Realu. Klienci rzucili się na t-shirty za 2, 99 zł [foto]

(erka) Fot. WOJCIECH ALABRUDZIŃSKI
Hity cenowe we włocławskim Realu. Zainteresowanych nie brakowało!
Hity cenowe we włocławskim Realu. Zainteresowanych nie brakowało!
Hity cenowe we włocławskim Realu: T-shirty za 2,99 zł oraz skutery po tysiąc złotych przygotowano na symboliczne otwarcie włocławskiego hipermarketu po zmianie wystroju.

W czwartek, tuż przed godziną dziewiątą spora grupa klientów Reala zebrała się pod sklepem, oczekując na otwarcie. - Liczę na promocje - przyznaje pani Hanna Olewińska, która jest stałą klientką w hipermarkecie. - Czasu mam dużo, pieniążków, jako emerytka mniej, więc poluję na okazje - mówi kobieta. Kilka innych osób w kolejce liczy na korzystne zakupy odzieży, pościeli. - Podobno meble ogrodowe można będzie kupić za 150 zł - mówi Władysław Sobiesiak, również emeryt. - Wziąłbym na działkę, bo ubiegłorocznej powodzi stare się rozsypały...

Czytaj też: Real promocje. Klienci wyrywają sobie z rąk... telewizory [wideo]

Hity cenowe we włocławskim Realu. Nawet prezydent przyszedł

Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali Andrzej Pałucki, prezydent Włocławka razem z Bartoszem Ptasznikiem, dyrektorem włocławskiego "Reala". Otwarcie było symboliczne również z tego względu, że sklep - na czas zmian, wprowadzanych zresztą w całej sieci - nie był ani przez moment zamknięty.

TUTAJ JEST WIĘCEJ ZDJĘĆ Z WŁOCŁAWSKIEGO REALA

 Na czym polegają zmiany? Real ma teraz przypisane różnym strefom produktów kolory, np. w sektorze różowym sprzedawane są tekstylia, w brązowym agd, w zielonym owoce i warzywa, nabiał i sery w niebieskim a multimedia w czarnym. Inne jest też ustawienie regałów. - Nowa koncepcja eksponowania klientom towarów powstała na bazie badań marketingowych - mówi Bartosz Ptasznik. - Wszystko to po to, aby ułatwić im zakupy. W listopadzie ubiegłego roku minęło dziesięć lat od czasu otwarcia "Reala", a my chcemy być konkurencyjni, nadążać za czasem i nowymi potrzebami klientów.

Photobucket

Hity cenowe we włocławskim Realu. Skutery nie miały wzięcia, za to t-shirty..

Zakupom towarzyszła muzyka na żywo w wykonaniu zespołu "Kamida", był też zespół tancerek. Z myślą o klientach do najnowszego wydania gazetki reklamowej dołączono plan marketu po przebudowie. Na otwarcie przygotowano hity cenowe - m.in. t-shirty w cenie 2,99 w kilku kolorach oraz skutery spalinowe dwuosobowe w cenie tysiąca zł. Przy skuterach tłoku nie było, za to bluzki cieszyły się dużym wzięciem. Nie tylko zresztą one - klienci wychodzili z Reala z pełnymi torbami.

Zobacz: Wyścigi klientów. Zobacz, do czego doprowadziła promocja karpia w Realu (wideo)

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska