Wrocław, Poznań , Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków - to tylko kilka polskich miast posiadających oficjalne profile miejskie na portalu społecznościowym Facebook. O to by Inowrocław też znalazł się na Facebooku, apelowała podczas ostatniej sesji Rady Miasta radna Magdalena Łośko. - Użytkownicy internetu chętniej sięgają po luźne w formie informacje wyświetlające się na ich koncie na Facebooku niż do suchych informacji na oficjalnej stronie internetowej urzędu - argumentuje radna Magdalena Łośko. Zdaniem radnej Facebook pozwoliłby na informowanie mieszkańców Inowrocławia o np. o utrudnieniach czy awariach, a także o interesujących imprezach czy inicjatywach. - W moim przekonaniu jest to dobry sposób, aby budować markę miejską i pozytywny wizerunek miasta. To tani i skuteczny sposób komunikowania się z mieszkańcami, który jednocześnie może promować miasto - dodaje radna.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?