Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci grudziądzkiego ZUS-u: Stoimy w kolejkach

(dxc)
- Na obsługę musiałem czekać kilkadziesiąt minut. Myślałem, że mnie krew zaleje - twierdzi nasz Czytelnik.
- Na obsługę musiałem czekać kilkadziesiąt minut. Myślałem, że mnie krew zaleje - twierdzi nasz Czytelnik. archiwum
- Na obsługę musiałem czekać kilkadziesiąt minut. Myślałem, że mnie krew zaleje - twierdzi nasz Czytelnik.

Jego zdaniem, kolejki tworzą się przede wszystkim przed wejściem do działu rent i emerytur.
Dlaczego? - Bo klientów obsługuje zaledwie dwóch pracowników - twierdzi emeryt.

Jakiś czas temu w ZUS-ie prowadzono system, który miał rozładować kolejki. Petenci, tak jak na poczcie, otrzymują numerki i dzięki nim wiedzą, kiedy zostaną obsłużeni. - Ale to się nie sprawdza - twierdzi nasz Czytelnik.

Wiadomości z Grudziądza

Pracownicy ZUS-u zapewniają, że przyjrzą się sprawie. - Przeanalizujemy możliwość zwiększenia stałej obsady pracowników obsługujących klientów zgłaszających się w sprawach emerytalno- rentowych - informuje Bożena Wankiewicz, rzecznik prasowy toruńskiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Dlaczego tworzą się kolejki? - Zdarza się niekiedy, że czas oczekiwania jest dłuższy , ponieważ zgłaszające się osoby poruszają kilka wątków i należy w sposób dokładny wyjaśnić im wszystkie nurtujące ich problemy - odpowiada Bożena Wankiewicz.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska