Klienci grudziądzkiego ZUS-u: Stoimy w kolejkach

(DXC)
- Na obsługę musiałem czekać kilkadziesiąt minut. Myślałem, że mnie krew zaleje - twierdzi nasz Czytelnik.
- Na obsługę musiałem czekać kilkadziesiąt minut. Myślałem, że mnie krew zaleje - twierdzi nasz Czytelnik. archiwum
- Na obsługę musiałem czekać kilkadziesiąt minut. Myślałem, że mnie krew zaleje - twierdzi nasz Czytelnik.

Jego zdaniem, kolejki tworzą się przede wszystkim przed wejściem do działu rent i emerytur.
Dlaczego? - Bo klientów obsługuje zaledwie dwóch pracowników - twierdzi emeryt.

Jakiś czas temu w ZUS-ie prowadzono system, który miał rozładować kolejki. Petenci, tak jak na poczcie, otrzymują numerki i dzięki nim wiedzą, kiedy zostaną obsłużeni. - Ale to się nie sprawdza - twierdzi nasz Czytelnik.

Wiadomości z Grudziądza

Pracownicy ZUS-u zapewniają, że przyjrzą się sprawie. - Przeanalizujemy możliwość zwiększenia stałej obsady pracowników obsługujących klientów zgłaszających się w sprawach emerytalno- rentowych - informuje Bożena Wankiewicz, rzecznik prasowy toruńskiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Dlaczego tworzą się kolejki? - Zdarza się niekiedy, że czas oczekiwania jest dłuższy , ponieważ zgłaszające się osoby poruszają kilka wątków i należy w sposób dokładny wyjaśnić im wszystkie nurtujące ich problemy - odpowiada Bożena Wankiewicz.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
marysia
Zakupili bileterki a pozwalniali pracowników .ZUS w Toruniu jeszcze chce zwalniac pracowników z Obsługi Klienta.A klientów coraz więcej na zasiłkach ,składkach i emeryturach.Trzeba obsłuzyc klientów zrobic zaswiadczenie od reki ,wprowadzic tysiace zwolnień lekarskich dokumentów od płatników i wiele innych czynnosci ale Dyrekcja chce nadal zwalniac. Więc zastanówmy sie komu potrzebne będa bileterki ?????? POTRZEBNI SĄ PRACOWNICY PANIE DYREKTORZE!!!!!!!

Tak jest również w Toruniu i we Włocławku kolejki do składek emerytur i zasiłków a pracowników mało dwoja sie i troją a Pan Dyrektor straszy ze będa zwalniac ,bo za duzo pracowników więc pytamy kto nas będzie obsługiwał>>>>???????
Klientów nie ubywa tylko odwrotnie przybywa........
N
Nonkonformista

Moja znajoma chciala zlozyc pismo - odwolanie od decyzji lekarza orzecznika w zwiazku z wnioskiem o przyznanie renty inwalidzkiej.
Nie przyjeli tego pisma na obsludze klienta i musiala wyklepac numerek gdzie czekala ok 45 minut zeby to zlozyc.

Glupota do kwadratu - lepiej wyslac poleconym priorytetem - zaoszczedzi sie czasu ale wyda sie kase.

k
kasia

Zakupili bileterki a pozwalniali pracowników .ZUS w Toruniu jeszcze chce zwalniac pracowników z Obsługi Klienta.A klientów coraz więcej na zasiłkach ,składkach i emeryturach.Trzeba obsłuzyc klientów zrobic zaswiadczenie od reki ,wprowadzic tysiace zwolnień lekarskich dokumentów od płatników i wiele innych czynnosci ale Dyrekcja chce nadal zwalniac. Więc zastanówmy sie komu potrzebne będa bileterki ?????? POTRZEBNI SĄ PRACOWNICY PANIE DYREKTORZE!!!!!!!

P
Przyszły emeryt

Jednostką bałaganu jest ZUS. W praktyce nie występują tak wielkie wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest umieszczony w Warszawie na ul. Czerniakowskiej 16

W
Wiesława

To prawda, na początku były czynne wszystkie stanowiska, a teraz zaledwie kilka, więc nie ułatwia to obsługi, wręcz przeciwnie-czeka się o wiele dłużej. A miało być inaczej.....lepiej.

M
M.

ZUS ma widocznie pieniądze skoro kupuje takie "biletomaty" !

A są urzędy państwowe, gdzie w recepcji nie ma "biletomatu", ale jest podany numer telefonu i informacja, że jeżeli do 10 minut nie zostaniesz przyjęty to możesz dzwonić na skargę do jednostki nadrzędnej. Skarga jest bardzo poważnie traktowana.

No ale ZUS to inny świat !

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3