Jego zdaniem, kolejki tworzą się przede wszystkim przed wejściem do działu rent i emerytur.
Dlaczego? - Bo klientów obsługuje zaledwie dwóch pracowników - twierdzi emeryt.
Jakiś czas temu w ZUS-ie prowadzono system, który miał rozładować kolejki. Petenci, tak jak na poczcie, otrzymują numerki i dzięki nim wiedzą, kiedy zostaną obsłużeni. - Ale to się nie sprawdza - twierdzi nasz Czytelnik.
Pracownicy ZUS-u zapewniają, że przyjrzą się sprawie. - Przeanalizujemy możliwość zwiększenia stałej obsady pracowników obsługujących klientów zgłaszających się w sprawach emerytalno- rentowych - informuje Bożena Wankiewicz, rzecznik prasowy toruńskiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dlaczego tworzą się kolejki? - Zdarza się niekiedy, że czas oczekiwania jest dłuższy , ponieważ zgłaszające się osoby poruszają kilka wątków i należy w sposób dokładny wyjaśnić im wszystkie nurtujące ich problemy - odpowiada Bożena Wankiewicz.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?