Klient pod ścianą

MAŁGORZATA GOŹDZIALSKA
Jeszcze tylko miesiąc mają posiadacze kart bankomatowych na podpisanie nowej umowy z bankiem. Uwaga! Będą kolejki.

     W największym włocławskim banku - PKO BP - dotychczas umowy podpisało 50 procent klientów. Co się stanie, gdy ktoś nie złoży podpisu? Będzie miał kłopoty z uzyskaniem pieniędzy z bankomatu.
     Banki, żeby nie doszło do takich sytuacji, podsuwają klientom umowy do podpisania przy pierwszej lepszej okazji. - Stanęłam w kolejce do kasy, żeby z konta wypłacić pieniądze - opowiada Anna C., klientka jednej z włocławskich placówek. - Kasjerka zagroziła, że pieniędzy nie wypłaci, jeśli nie podpiszę umowy.
     Anna C. - mimo że nie miała czasu na przeczytanie podsuniętego formularza - umowę podpisała, gdyż zależało jej na wypłacie z konta - To jest stawianie klienta pod murem - twierdzi oburzona.
     Czy bank może stosować takie praktyki? Jak się dowiedzieliśmy, to jest niedozwolone. Dyrektor placówki, w której w taki sposób "zachęcono" do podpisania umowy, tłumaczy zachowanie kasjerki dobrem klienta. Prawda jest jednak taka, że nie tylko o interes klienta tu chodzi.
     Niektóre banki obawiają się bowiem zwiększonego po 12 października szturmu na kasy i do okienek, gdzie posiadacze kart bankomatowych będą mogli podpisać nowe umowy.
     

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie