Po wypowiedzi Czytelnika dotyczącej zwyczajów panujących w rejestracji poradni, do redakcji zadzwoniło jeszcze kilku niezadowolonych pacjentów.
- Stałem około pół godziny, żeby odebrać dokumentację choroby. A przecież wydanie tych dokumentów, to
kwestia kilku minut
Pomimo, że prosiłem, pielęgniarka była nieugięta w swoim postanowieniu. Trzeba było pokornie czekać. Pacjentów traktuje się jak jakiś natrętów - narzeka rozmówca. Bardzo szybko sami przekonaliśmy się, że niektórzy pracownicy w brodnickim ZOZ-ie tak właśnie traktują pacjentów.
Przykład - dzwoniąc do szpitala wysłuchuję nagranej informacji o numerach wewnętrznych. Postępuję według instrukcji automatycznej centrali, wybieram numer 308. Niestety, pech chciał, że znowu nikogo
nie było w gabinecie
sygnał wrócił do zdenerwowanej pani, która ze złością i pewną ironią poinstruowała mnie jak powinnam telefonować: - ... proszę nacisnąć gwiazdkę a następnie trzy zero osiem. _Musiałam zachować spokój i uzbroić się w cierpliwość, żeby skontaktować z wybranym numerem. Udało się! A zdenerwowaną panią z Izby Przyjęć, z nieudawaną pokorą, przepraszam za zakłócanie spokoju.
Teraz z ulgą i spokojem mogę przedstawić sprawę ordynatorowi Markowi Chudańskiemu, szefowi poradni chirurgicznej.
- _Uważam, że pacjenci
troszkę wyolbrzymiają problem
Rzeczywiście w rejestracji brakuje nam osoby, która wyłącznie zajmowałaby się rejestracją pacjentów. Tym zajmuje się pielęgniarka, która jednocześnie musi zajmować się innymi rzeczami, na przykład wypisać receptę czy zrobić opatrunek - wyjaśnia Marek Chudański. - Osobiście zainteresuje się sprawą. Postaram się, żeby nasi pacjenci więcej nie narzekali - obiecuje ordynator.
W dyrekcji brodnickiego szpitala, z siedzibą w Grudziądza ze zdziwieniem przyjęli informację, że o skargach swoich pacjentów dowiadują się z mediów.
- Nie może tak być, żeby pacjenci wyczekiwali godzinami w kolejce do rejestracji. Jeszcze w tym roku poradnia chirurgiczna zostanie przeniesiona do budynku szpitala, tym samym poprawi się organizacja pracy. Postaramy się, także rozwiązać problem centrali telefonicznej, żeby zainteresowani nie mieli kłopotu z dodzwonieniem się do brodnickiego szpitala - zapewnia Piotr Jaskulski, zastępca dyrektora szpitala.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie