Profil marki Biedronka zanotował w styczniu 16 proc. wzrostu w porównaniu z grudniem ub.r. - podaje press.pl, na który powołuje się portal dlahandlu.pl.
Na koniec stycznia 2018 roku profil Lidl Polska miał 1,077 mln obserwujących (wzrost o 1 proc.). O blisko połowę mniej fanów miał profil Tesco Polska – 648,8 tys. (wzrost o 1 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 557,3 tys. (wzrost o 2 proc.).
Dalej były profile: Carrefour Polska – 531,2 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389 tys. (wzrost o 1 proc.), Biedronka – 228,4 proc. (wzrost o 16 proc.), Żabka – mały wielki sklep 192,3 tys. (wzrost o 0,5 proc.), Piotr i Paweł – strona oficjalna – 175,4 tys. (bez zmian), Netto Polska – 123,7 tys. (wzrost o 2 proc.), Polomarket – 116,5 tys. (wzrost o 1 proc.).
Źródło: press.pl, dlahandlu.pl
Podobne wątki:
Zarobki w Lidlu: to będzie początek rewolucji w handlu
Traci miliony, bo... nie siedzi na fejsie. Nietypowy problem znanego sportowca (x-news/Press Focus):
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?
- Nowe wieści o tajemniczym ojcu dziecka Tomaszewskiej. Wygadała się bliska osoba
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej. Projektant ocenia
- Iwona z "Sanatorium" straciła dziecko i męża. To wyznanie złamało nam serca