Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kto ma więcej fanów na Facebooku: Lidl, Biedronka, Carrefour, Żabka, Polomarket, Netto?

oprac. (d-ka)
©Freeimages.com
Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku wśród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii Supermarkety.

Profil marki Biedronka zanotował w styczniu 16 proc. wzrostu w porównaniu z grudniem ub.r. - podaje press.pl, na który powołuje się portal dlahandlu.pl.

Na koniec stycznia 2018 roku profil Lidl Polska miał 1,077 mln obserwujących (wzrost o 1 proc.). O blisko połowę mniej fanów miał profil Tesco Polska – 648,8 tys. (wzrost o 1 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 557,3 tys. (wzrost o 2 proc.).

Dalej były profile: Carrefour Polska – 531,2 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389 tys. (wzrost o 1 proc.), Biedronka – 228,4 proc. (wzrost o 16 proc.), Żabka – mały wielki sklep 192,3 tys. (wzrost o 0,5 proc.), Piotr i Paweł – strona oficjalna – 175,4 tys. (bez zmian), Netto Polska – 123,7 tys. (wzrost o 2 proc.), Polomarket – 116,5 tys. (wzrost o 1 proc.).

Źródło: press.pl, dlahandlu.pl

Podobne wątki:

Zakaz handlu w niedziele od 1 marca. Nie pójdziemy w ogóle czy zmuszą nas do zakupów na stacjach paliw?

Zarobki w Lidlu: to będzie początek rewolucji w handlu

Traci miliony, bo... nie siedzi na fejsie. Nietypowy problem znanego sportowca (x-news/Press Focus):

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska