Poinformowały o tym Wirtualne Media. Akcja reklamowa będzie prowadzona pod hasłem „Mój ulubiony”.
Bocian i orzeł zostali wybrani na brand heroes Polomarketu, ponieważ mocno kojarzą się z Polską i polskością - wyjaśnia portal WM. Animowani bohaterowie zostali wkomponowani do odświeżonej identyfikacji sieci, wprowadzonej kilka miesięcy temu. Będą występować we wszystkich reklamach i kanałach komunikacji sieci sklepów.
Jak podaje sieć POLOmarket, Klekot – to trochę niezgrabny, wesoły ptak, który lubi nosić kolorową czapkę, wyrażającą jego osobowość i radosne usposobienie. Kieruje się emocjami, jest spontaniczny, roztrzepany, mówi szybciej niż myśli. Natomiast Orłowski – to ptak o wysportowanej, silnej posturze. Jego orli dziób jest mocno zarysowany, ale uśmiechnięty – co świadczy o przyjaznym nastawieniu. Mocno zarysowane brwi dodają mu lat i powagi. Jest odpowiedzialny i racjonalny, zawsze chętny do pomocy. Mówi mniej niż Klekot, ale stanowczo i sensownie.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę
- Prawda o tajemniczym związku Janiaka właśnie wyszła na jaw! Nikt tego nie wiedział