Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Ja się nie zmieszczę? Autobus zablokował ulicę w Krakowie i nie mógł się ruszyć

Ja się nie zmieszczę? Autobus zablokował ulicę w Krakowie i nie mógł się ruszyć

Miliardy dla Ukrainy blisko. Przełom w USA

Miliardy dla Ukrainy blisko. Przełom w USA

Polecamy

"Serce z drugiej ręki": pasjonaci koszulek piłkarskich szerzą dobro poprzez licytacje

"Serce z drugiej ręki": pasjonaci koszulek piłkarskich szerzą dobro poprzez licytacje

Kosiarka, kosa czy podkaszarka? Sprawdź, co się przyda w twoim ogrodzie

Kosiarka, kosa czy podkaszarka? Sprawdź, co się przyda w twoim ogrodzie

Ugryzł cię kleszcz? Nigdy nie zgadzaj się na tę metodę leczenia boreliozy

Ugryzł cię kleszcz? Nigdy nie zgadzaj się na tę metodę leczenia boreliozy