Nie z nimi te numery?

(erka)
Dlaczego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku tak trudno jest się dodzwonić?

     Dopóki funkcjonował stary numer centrali Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku można się tam było dodzwonić stosunkowo łatwo. W momencie, gdy zapadła decyzja o zmianie operatora - z Telekomunikacji na Netię - telefonowanie do zespołu przychodni, jak twierdzą nasi Czytelnicy
     stało się koszmarem
     - Dostałam skierowanie do jednej z poradni - mówi Janina Ż. z Włocławka. - Ponieważ jestem niepełnosprawna i opiekuję się chorą matką, mam ograniczone możliwości wychodzenia z domu. Chciałam telefonicznie zapisać się do lekarza lub, jeśli nie będzie to możliwe, zdobyć informacje na temat godzin, w których przyjmuje. Janina Ż. nie wiedziała, że przychodnie mają numer telefonu "Netii", zadzwoniła więc najpierw do informacji "Telekomunikacji". - Na szczęście telefonistka była na tyle miła, że podała mi numer _informacji "Netii". Po wykonaniu kolejnego telefonu pani Janina otrzymała numer centrali zespołu przychodni. - J_akież było moje zdziwienie, kiedy usłyszałam,
     dzwoniąc na ten numer
     że muszę znów zwrócić się ... do informacji Netii. Przecież to jakiś obłęd! _Próby dodzwonienia się do informacji zajęły pani Janinie sporo czasu i kosztowały potężną dawkę nerwów. -
Gdy wreszcie połączyłam się z konsultantem i otrzymałam numer przychodni, miałam już wszystkiego dość. Na dodatek telefon w przychodni wciąż był zajęty. Tego dnia Janina Ż. nie wybrała się więc do lekarza ani też nie uzyskała żadnej informacji. - _Nie mam o to żalu do samej przychodni, ale operator coś powinien z tym zrobić. Bo po co podaje się numer centrali, z którego i tak jest się odsyłanym znów do informacji? Inny Czytelnik "Gazety" opisał
     swoje perypetie
     z dodzwonieniem się do przychodni w równie emocjonalny sposób. - Czekając na połączenie z konsultantem dowiedziałem się, że ten telefon kosztuje abonenta Netii 25 groszy. A ja jestem abonentem Telekomunikacji więc zapłacę zapewne więcej! Żeby dostać telefon przychodni, musiałem ich wykonać w sumie pięć, straciłem na to pół dnia i wiele nerwów! Zdaniem wielu dzwoniących do naszej redakcji włocławian, pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych, telefoniczna bariera jest bardzo uciążliwa. - To kłoda, którą rzuca się nam, pacjentom, pod nogi! - uważają.
     

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie