2 z 4
Poprzednie
Następne
Niechciany lub wadliwy prezent bożonarodzeniowy. Czy można reklamować lub zwrócić go do sklepu?
Prezent z wadą
Dostałeś buty, które po kilku dniach zaczynają się rozklejać? A może suszarkę do włosów, która nie działa? Albo smartfon, który popsuł się już na drugi dzień? Takie towary i inne, które nie spełniają swoich funkcji masz prawo reklamować. Poproś Mikołaja o paragon lub inny dowód zakupu.
Możesz żądać od sprzedawcy naprawy lub wymiany towaru, obniżenia ceny, a gdy wada jest istotna – zwrotu pieniędzy. W tym ostatnim przypadku powinieneś dostać gotówkę. Choć wiele sklepów tak robi, przy reklamacji towaru zwrot pieniędzy na kartę podarunkową jest niedopuszczalny! Na reklamację wadliwego towaru masz 2 lata od daty zakupu, pod warunkiem, że zachowałeś lub otrzymałeś paragon.
Więcej informacji >>>
Zobacz dalej