Outsourcing call center w formie voicebota - jakie niesie ze sobą korzyści?

Materiał informacyjny Hellobot
Dzięki rozwojowi szeroko rozumianej sztucznej inteligencji jesteśmy dziś w stanie wesprzeć swój biznes działania, o których wcześniej można było jedynie pomarzyć. Postęp nastąpił również w rozwiązaniach głosowych, będących efektywnym wsparciem usług call center. Czy outsourcing call center w formie inteligentnego bota do rozmowy jest w stanie usprawnić i zautomatyzować codzienne zadania? Sprawdzamy, jak to działa!

Outsourcing call center - jak pomóc może voicebot?

Voicebot może być wsparciem lub w pełni funkcjonalną alternatywą rozwiązań call center. Pełniąc pierwszą z funkcji, bot jest w stanie zautomatyzować wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych i zastąpić część zespołu w realizowaniu powtarzalnych, codziennych obowiązków. Dzięki temu firma działa sprawniej, a pracownicy mogą skupić się na działaniach wymagających ich większego zaangażowania i skutecznie zarządzać swoim czasem.

Niewątpliwym plusem outsourcingu call center w formie voicebota jest możliwość obsłużenia wielu klientów w tym samym czasie bez względu na porę i dzień tygodnia. Dzięki temu infolinia czy też pomoc techniczna może działać całą dobę, siedem dni w tygodniu bez angażowania pracowników.

Rozmowa z voicebotem dopasowana do potrzeb firmy

Rozmowa przeprowadzana przez voicebota może być w pełni zoptymalizowana i dostosowana do wymagań danego biznesu. Każda odbyta konwersacja wzbogaci bota o nowe doświadczenia i wiedzę, dzięki czemu otrzymamy nie tylko cykliczną analizę z jego działań, ale i szczegółowe raporty, które pomogą nam lepiej poznać naszych klientów i zadbać o jeszcze lepsze user experience (UX) w późniejszych kontaktach. Będziemy w stanie zweryfikować poprawność i efektywność gotowych scenariuszy rozmów, działając na korzyść klientów i własnej firmy. Odpowiednio dobrane tematy pozwolą generować więcej leadów i zyskają nam zaufanie klientów.

W jakich biznesach sprawdzi się voicebot?

Voicebot ma bardzo szerokie zastosowanie zarówno w outsourcingu call center jak i jako bezpośrednie wsparcie komunikacji telefonicznej w firmach. Sprawdza się zarówno w placówkach medycznych, kosmetycznych, czy fryzjerskich, jak i w salonach motoryzacyjnych, firmach ubezpieczeniowych i windykacyjnych, transportowych, hotelarskich, energetycznych, w gastronomii, edukacji, kulturze i rozrywce.

Bot do rozmowy pomoże w:

  • Windykacji miękkiej zaległych należności
  • Telefonicznych badaniach ankietowych
  • Potwierdzaniu lub zmianie terminu wizyty
  • Identyfikacji, autentykacji i rozdzielaniu połączeń
  • Weryfikacji statusu sprawy lub przesyłki
  • Promocji nowego produktu
  • Procesie sprzedaży lub rezerwacji
  • Zgłoszeniach awaryjnych i powiadomieniach
  • Udzielaniu odpowiedzi na FAQ
  • Przyjmowaniu odczytów lub reklamacji
  • Wsparciu technicznym i obsłudze klienta

Outsourcing call center w formie voicebota - podsumowanie

Voicebot sprawdzi się w wielu różnych branżach i na pewno warto wziąć go pod uwagę w procesie usprawniania komunikacji z klientem. Może znacznie ułatwić nam pracę i pomóc zaoszczędzić na rozbudowanych usługach call center.

Dodaj ogłoszenie