Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polomarket puszcza oczko do premiera Morawieckiego. To już nie „Mój ulubiony” , a „Polski sklep”

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
Polomarket
W styczniu Polomarket wystartował z nową kampanią wizerunkową, opartą na dwóch wartościach: świeżości i polskości. To z nią jest związana również zmiana hasła z dotychczasowego „Mój ulubiony” na „Polski sklep”.

- Jesteśmy największą polską siecią supermarketów i postanowiliśmy wykorzystać ten atut w komunikacji do klientów. Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez polskich przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma polskimi dostawcami i sprzedajemy polskie produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi. Wiemy, że polskie pochodzenie sieci jest dla wielu klientów ważnym czynnikiem motywującym do zakupów. - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Zmienia się hasło, jakim dotychczas reklamował się POLOmarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpił „polski sklep”.

Kampania zbiegła się w czasie z niedawnymi słowami premiera Mateusza Morawieckiego, który 12 stycznia zaapelował do sieci handlowych o promowanie polskich produktów. Natychmiast odpowiedział mu prezes Lidla, który napisał list do polskiego premiera, w którym zachęcił go do zakupów w jego sklepie i przekonywał, że Lidl wspiera polskich producentów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska