Potrzebujesz ludzi do pracy? Zobacz, co oferuje nowy serwis pracy fachowej i fizycznej Dryg.pl

Materiał informacyjny Dryg.pl
Idea serwisu Dryg.pl polega na wsparciu firm poszukujących fachowców i pracowników fizycznych. Jego powstanie zostało poprzedzone badaniem potrzeb rynku. Dzięki temu serwis odpowiada na wymagania współczesnych pracodawców i umożliwia szybką rekrutację pracowników. Czym wyróżnia się Dryg.pl i dlaczego warto z niego skorzystać?

Rejestracja w zaledwie 60 sekund i darmowe dodawanie ogłoszeń

Jak znaleźć pracownika za pośrednictwem serwisu Dryg.pl? W pierwszej kolejności należy stworzyć swoje indywidualne konto pracodawcy. Rejestracja w serwisie nie zajmuje jednak więcej niż 1 minutę – pracodawca musi jedynie:

  • Wpisać swoje imię i nazwisko.
  • Podać swój numer telefonu.
  • Ustawić 4-cyfrowy PIN, z którego będzie korzystał, aby zalogować się w serwisie.

Do aktywacji konta potrzebny jest kod, który serwis automatycznie wysyła na podany przy rejestracji numer telefonu. To jednak już wszystkie wymagane kroki. Po zakończeniu procesu rejestracji użytkownik może wypróbować możliwości, jakie oferuje serwis Dryg.pl. Korzystanie z niego jest przy tym w pełni intuicyjne.

Minimum formalności to jeden z wielu atutów serwisu Dryg.pl. Pracodawcy nie muszą obawiać się, że będą tracić czas na przechodzenie skomplikowanej procedury rejestracji. Aby zacząć dodawać oferty pracy, nie trzeba też podawać firmowego adresu e-mail. To szybkie i wygodne rozwiązanie.

Ogłoszenia o pracę można dodawać bezpłatnie, przy czym pracodawca może wyróżnić wybraną ofertę. Dostępne są opcje automatycznego odświeżania, podświetlenia kolorem lub promowania na stronie głównej. Opłata jest naliczana zgodnie z przejrzystym cennikiem.

Automatyczne generowanie treści oferty pracy

Jedną z bolączek firm poszukujących osób do pracy fachowej i fizycznej jest przygotowywanie ogłoszeń o pracę oraz ich dystrybucja. Właściciele małych firm budowlanych, sklepów, zakładów produkcyjnych czy lokali gastronomicznych często sami odpowiadają za proces rekrutacyjny – nie delegują tego zadania podwładnym. Właśnie dlatego serwis Dryg.pl został zaprojektowany w taki sposób, aby pomóc im w tworzeniu treści ogłoszeń. Jak to działa?

Aby serwis wygenerował treść ogłoszenia o pracę, pracodawca musi przejść prosty quiz. Zestaw pytań obejmuje następujące zagadnienia:

  • Kategoria i stanowisko. Wystarczy określić, jakie stanowisko ma objąć poszukiwany pracownik oraz wskazać branżę – np. gastronomia, mechanika i lakiernictwo, produkcja czy sprzątanie.
  • Wymagania. To sekcja przeznaczona do sprecyzowania swoich oczekiwań względem pracownika. Pytania w niej zawarte dotyczą m.in. typu umowy, trybu pracy i wynagrodzenia. Pracodawca może też określić wymagane od kandydata doświadczenie (np. wymóg znajomości obsługi kasy fiskalnej czy POS) oraz określić, na jakie pozapłacowe benefity może liczyć pracownik.
  • Informacje dodatkowe. To jeden z ostatnich etapów tworzenia ogłoszenia. Użytkownik otrzymuje do wglądu automatycznie wygenerowany opis ogłoszenia i może podać dodatkowe informacje – nazwę i logo firmy, numer kontaktowy, lokalizację miejsca pracy.

Dzięki temu, że treść ogłoszenia zostaje automatycznie wygenerowana na podstawie podanych informacji, pracodawca oszczędza sporo czasu. Pozwala to również uniknąć sytuacji, w której użytkownik zapomni podać jednej z kluczowych informacji, która mogłaby mieć negatywny wpływ na zainteresowanie ofertą.

Dryg.pl – rekrutacja pracowników fizycznych nigdy nie była prostsza

Pomoc w przygotowaniu treści ogłoszenia o pracę to nie wszystko, co proponuje Dryg.pl. Serwis wspomaga właścicieli także na etapie procesu rekrutacji. W jaki sposób?

Aby rekrutacja fachowców i pracowników fizycznych odbywała się sprawnie:

  • System automatycznie wskazuje pracodawcy kandydatów, którzy pasują do wystawionej przez niego oferty. Jest to możliwe dzięki temu, że kandydaci również rozwiązują quiz, aplikując na ofertę pracy – odpowiadają na pytania dotyczące m.in. ich doświadczenia i dyspozycyjności. W ten sposób możliwe jest wskazanie pracodawcy potencjalnych pracowników, którzy posiadają pożądane przez niego wykształcenie, doświadczenie czy umiejętności.
  • Pracodawca może kontaktować się z wybranymi kandydatami za pomocą wewnętrznego czatu serwisu Dryg.pl. Taka rozmowa pozwala szybko zweryfikować, czy kandydat jest odpowiednią osobą na dane stanowisko. Eliminuje to także konieczność podawania prywatnego numeru telefonu czy adresu e-mail.

Proces poszukiwania fachowców i pracowników fizycznych za pośrednictwem Dryg.pl uwzględnia nie tylko potrzeby pracodawców, ale również kandydatów. Wielu z nich nie dysponuje aktualnym CV czy prywatnym adresem mailowym, w rezultacie czego mają oni ograniczony dostęp do ofert na rynku pracy. Serwis Dryg.pl jest zatem odpowiedzią na uciążliwości procesu rekrutacyjnego obu stron.

Fachowców i pracowników fizycznych do rejestracji w serwisie Dryg.pl zachęcać ma także intuicyjna obsługa. Proces rejestracji – analogicznie jak w przypadku pracodawców – sprowadza się do podania jedynie podstawowych danych. Aby rozpocząć korzystanie z serwisu, pracownik nie musi posiadać ani adresu e-mail, ani dokumentów w postaci CV – wystarczy numer telefonu.

Dlaczego warto rekrutować pracowników przez serwis Dryg.pl?

Mimo że w Internecie działa sporo serwisów rekrutacyjnych, to jednak większość z nich nie odpowiada na specyficzne potrzeby pracodawców poszukujących fachowców czy pracowników fizycznych. Serwis Dryg.pl powstał z myślą o rozwiązaniu trudności, na które natrafiają zarówno mniejsze firmy, jak i sami pracownicy fizyczni.

Zarówno pracodawcy, jak i kandydaci mogą skorzystać również z aplikacji mobilnej, która pozwala m.in. na dodawanie czy przeglądanie ofert, składanie aplikacji bez CV, czy rekrutację z użyciem czatu. W rezultacie korzystanie z Dryg.pl jest intuicyjne, a sam proces rekrutacji został maksymalnie zautomatyzowany. Pomaga to pracodawcom w znalezieniu pracowników, a kandydatom pracy w pobliżu miejsca zamieszkania.

Dryg.pl zachęca pracodawców do tworzenia maksymalnie transparentnych ogłoszeń. W rezultacie mogą oni podać w ofercie choćby wysokość wynagrodzenia netto (na rękę) czy informację o liczbie wakatów na stanowisku. Precyzując wymagania, pracodawcy zwiększają swoje szanse na pozyskanie lojalnych pracowników. Ma to swoje odzwierciedlenie w kosztach rekrutacji.

Dodaj ogłoszenie