"Trwają problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej" - informacja o takiej treści wyświetliła się panu Janowi, gdy próbował zalogować się na swoje firmowe konto.
- Jak to w ogóle możliwe, by coś takiego stało się akurat w dniu, gdy np. przedsiębiorcy muszą zapłacić ZUS - skarży się klient Santandera.
- Nasz system nie jest niedostępny, ale obserwujemy trudności w działaniu bankowości mobilnej i internetowej. Skutkuje to tym, że nie wszystkie logowania kończą się powodzeniem, za co najmocniej przepraszamy . Trwają prace nad poprawieniem tej sytuacji i mamy nadzieje, ze wkrótce wszystko wróci do normy - odpowiada "Pomorskiej" Ewa Krawczyk z biura prasowego Santandera.
Do sprawy wrócimy.
Polecamy także:
Polacy ruszyli na zakupy. Te świąteczne produkty przez rok podrożały najbardziej [lista, ceny]
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie