Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przedsiębiorca z Bydgoszczy: "Nie działała strona Santandera i nie mogłem zapłacić ZUS-u"

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
- Do 10 grudnia trzeba zapłacić ZUS. 9 grudnia strona Santandera też nie działała. Co teraz? - denerwuje się pan Jan z Bydgoszczy, właściciel małej firmy.

"Trwają problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej" - informacja o takiej treści wyświetliła się panu Janowi, gdy próbował zalogować się na swoje firmowe konto.

- Jak to w ogóle możliwe, by coś takiego stało się akurat w dniu, gdy np. przedsiębiorcy muszą zapłacić ZUS - skarży się klient Santandera.

- Nasz system nie jest niedostępny, ale obserwujemy trudności w działaniu bankowości mobilnej i internetowej. Skutkuje to tym, że nie wszystkie logowania kończą się powodzeniem, za co najmocniej przepraszamy . Trwają prace nad poprawieniem tej sytuacji i mamy nadzieje, ze wkrótce wszystko wróci do normy - odpowiada "Pomorskiej" Ewa Krawczyk z biura prasowego Santandera.

Do sprawy wrócimy.

Polecamy także:

Polacy ruszyli na zakupy. Te świąteczne produkty przez rok podrożały najbardziej [lista, ceny]

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska