Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Skąd 200 tys. zł straty?

Anna Klaman
Podczas ostatniej sesji powiatowej omawiano sprawozdanie z działalności Promocji Regionu Chojnickiego.

Żaden z radnych nie skomentował ubiegłorocznej straty. Z czego ona wynika?

Strata do podziału

Z przedstawionego do materiału sesyjnego bilansu wynika, że spółka zanotowała 200 tys. zł straty. Zarząd proponuje pokryć ją z dopłat wspólników, czyli z budżetów Chojnic, gminy Chojnice, powiatu tucholskiego i gminy Konarzyny. O wyjaśnienie, skąd ta różnica między wpływami a wydatkami, zapytaliśmy prezesa Promocji Regionu Chojnickiego Romana Guzelaka. - Oj, rokrocznie mam wyjaśniać z czego bierze się ta strata? - _wzdycha Guzelak. - _Wynika ona z charakteru działalności naszej spółki. Znajdujemy dodatkowe pieniądze. Do każdej złotówki, którą dostajemy od wspólników, dokładamy 1,20 zł.

Promocja to nie Wodociągi

I tak w ub. roku Promocja dostała 230 tys. zł, a do tej puli dołożyła jeszcze 250 tys. zł. Mimo takich wyników do działalności trzeba będzie jeszcze dołożyć, by pokryć ubiegłoroczną stratę. - Staramy się sprzedawać różne materiały, ale niestety, nie jesteśmy Miejskimi Wodociągami - _mówi Guzelak. - _Ludzie nie muszą u nas kupować. To zupełnie inna działalność.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska