Skorygują jedną fakturę

maw
Fot. sxc
Naszemu Czytelnikowi trzy razy zepsuła się karta SIM w telefonie komórkowym, więc przez kilka tygodni nie mógł korzystać z internetu.

Po naszej interwencji operator anulował opłaty za okres, gdy pan Sławomir nie mógł surfować w sieci.

We wrześniu 2006 roku nasz Czytelnik w salonie sieci Orange w Nakle podpisał umowę o korzystanie z internetu radiowego. Niestety, w niedługim okresie czasu trzy razy zepsuła się karta SIM w jego telefonie. - Złożyłem dwie reklamacje. Od 28 grudnia w ogóle nie mam internetu. 28 stycznia obiecano, że dostanę duplikat karty SIM. Tymczasem do tej pory go nie otrzymałem. Nie mam też odpowiedzi na moje reklamacje. Ile jeszcze mam czekać? Zdenerwowałem się i wypowiedziałem umowę Orange - mówił kilka dni temu pan Sławomir.

Anulują opłaty za abonament
O jego problemie poinformowaliśmy Marię Piechocką, szefową biura prasowego Telekomunikacji Polskiej (z siecią Orange tworzą Grupę TP). - Rozumiemy niezadowolenie i rozczarowanie klienta. Mając na uwadze problemy związane z wymianą karty SIM, postanowiliśmy anulować opłaty abonamentowe za okres od 2 grudnia 2007 roku do 14 lutego 2008 roku, czyli za okres w którym nie były wykonywane żadne połączenia z jego numeru. Anulowaliśmy również poniesioną przez Czytelnika "Pomorskiej" opłatę związaną z wymianą karty SIM. Wkrótce otrzyma fakturę korygującą na kwotę 160 złotych - usłyszeliśmy.

Mogą domagać się zapłaty kary
Jak informuje Maria Piechocka, rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez abonenta przed upływem okresu, na jaki została zawarta, będzie równoznaczne z jej niewykonaniem, co uprawnia PTK-Centertel Sp. z o.o. do dochodzenia kary specjalnej w wysokości określonej w regulaminie promocji, który stanowi integralną część umowy.

- Ze względu na zaprezentowane wyjaśnienia nie mamy podstaw do rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, bez poniesienia dodatkowych kosztów wynikających z oferty promocyjnej. Jeżeli jednak decyzja pana Sławomira w sprawie wcześniejszego rozwiązania umowy jest nieodwołalna, uprzejmie proszę o jej pisemne potwierdzenie. Dyspozycję proszę przesłać na numer faxu (022) 588 78 70 - wyjaśnia Maria Piechocka.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

O
Obywatel

Takie rzeczy to tylko w ......... grupie TP SA. się dzieją. Problem wymiany karty SIM to faktycznie taki duży problem, że musi trwać miesiącami. A do tego jak to w przypadku TPSA bywa można sobie napisać pismo i czekać aż łaskawie TP SA odpisze. Przecież mają czas.
"... Rozumiemy niezadowolenie i rozczarowanie klienta ....." mówi pani rzecznik. Szkoda, że TP SA tylko rozumie a nie stara się się to niezadowolenie rozwiązać. "Od 28 grudnia w ogóle nie mam internetu. 28 stycznia obiecano, że dostanę duplikat karty SIM" i znów obiecano i nic cisza.
I znowu gdyby nie interwencja Gazety Pomorskiej u pani rzecznik to sprawa jeszcze leżała by kolejne kilka miesięcy.
Swoja drogą dziwne, że skoro firma nie może, nie chce i nie kwapi się rozwiązać problemu to jeszzce obciąża klienta opłatą za wydanie nowej karty SIM. Zaś anulowanie abonamentu za nie dzialający internet powinno być już w następnym miesiącu a nie po interwencji pani rzecznik.
A dziwne jest również to , że klient nie może rozwiązac umowy w sytuacji kiedy firma nie może wywiązać się z umowy (czytaj wymiany karty SIM).

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3