Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Skorygują jedną fakturę

(maw)
Fot. sxc
Naszemu Czytelnikowi trzy razy zepsuła się karta SIM w telefonie komórkowym, więc przez kilka tygodni nie mógł korzystać z internetu.

Po naszej interwencji operator anulował opłaty za okres, gdy pan Sławomir nie mógł surfować w sieci.

We wrześniu 2006 roku nasz Czytelnik w salonie sieci Orange w Nakle podpisał umowę o korzystanie z internetu radiowego. Niestety, w niedługim okresie czasu trzy razy zepsuła się karta SIM w jego telefonie. - Złożyłem dwie reklamacje. Od 28 grudnia w ogóle nie mam internetu. 28 stycznia obiecano, że dostanę duplikat karty SIM. Tymczasem do tej pory go nie otrzymałem. Nie mam też odpowiedzi na moje reklamacje. Ile jeszcze mam czekać? Zdenerwowałem się i wypowiedziałem umowę Orange - mówił kilka dni temu pan Sławomir.

Anulują opłaty za abonament
O jego problemie poinformowaliśmy Marię Piechocką, szefową biura prasowego Telekomunikacji Polskiej (z siecią Orange tworzą Grupę TP). - Rozumiemy niezadowolenie i rozczarowanie klienta. Mając na uwadze problemy związane z wymianą karty SIM, postanowiliśmy anulować opłaty abonamentowe za okres od 2 grudnia 2007 roku do 14 lutego 2008 roku, czyli za okres w którym nie były wykonywane żadne połączenia z jego numeru. Anulowaliśmy również poniesioną przez Czytelnika "Pomorskiej" opłatę związaną z wymianą karty SIM. Wkrótce otrzyma fakturę korygującą na kwotę 160 złotych - usłyszeliśmy.

Mogą domagać się zapłaty kary
Jak informuje Maria Piechocka, rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez abonenta przed upływem okresu, na jaki została zawarta, będzie równoznaczne z jej niewykonaniem, co uprawnia PTK-Centertel Sp. z o.o. do dochodzenia kary specjalnej w wysokości określonej w regulaminie promocji, który stanowi integralną część umowy.

- Ze względu na zaprezentowane wyjaśnienia nie mamy podstaw do rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, bez poniesienia dodatkowych kosztów wynikających z oferty promocyjnej. Jeżeli jednak decyzja pana Sławomira w sprawie wcześniejszego rozwiązania umowy jest nieodwołalna, uprzejmie proszę o jej pisemne potwierdzenie. Dyspozycję proszę przesłać na numer faxu (022) 588 78 70 - wyjaśnia Maria Piechocka.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska