Kampania ma na celu wypromowanie Parku Solankowego. To niezwykły teren, na którym rośnie ponad 5 tys. drzew i krzewów. To idealne miejsce na odpoczynek, bieganie czy spacer.
Na to pierwsze spotkanie przyszło około pięćdziesięciu seniorów, którzy usłyszeli zarówno o założeniach, jak i celach projektu, a także obejrzeli film promujący Park Solankowy oraz zdjęcia parku autorstwa mieszkańców Inowrocławia. To była także okazja aby przekonać inowrocławian, że solanki nie są żadnym obciążeniem dla finansów miasta.
- To bardzo ważne aby mieszkańcy wiedzieli ile wynosi opłata uzdrowiskowa z dotacją rządową a ile kosztuje utrzymanie Parku Solankowego. W tym roku Solanki zarobią ponad 900 tysięcy złotych. Widziałam bardzo miłe zaskoczenie gdy podawałam te wielkości naszej pierwszej grupie słuchaczy. Pojawiło się kilka głosów z sugestiami, jak moglibyśmy promować Park Solankowy, były zaproszenia na kolejne spotkania za które z góry dziękujemy - powiedziała Agnieszka Chrząszcz, naczelnik wydziału kultury, promocji i komunikacji społecznej Urzędu Miasta Inowrocławia.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?