Bydgoskie Centrum Obsługi Biznesu rozwija się, przenosi swoją siedzibę i poszukuje pracowników. Jesteś chętny? Zgłoś się.

Nie wszystkie lokalne firmy zwalniają. Przykładem, że można się rozwijać i zwiększać zatrudnienie, jest Centrum Obsługi Biznesu działające na rynku bydgoskim nieprzerwanie od sześciu lat.

Jej założyciele, Robert Mirek i Daniel Kubiak, na początku działalności zatrudniali zaledwie kilka osób, teraz ich zespół liczy już ponad sto. A szykują się kolejne zatrudnienia i zmiana siedziby firmy. Z kamienicy przy ulicy Magdzińskiego wraz z początkiem grudnia COB przenosi się do nowych spichrzów BRE Banku.

Chcą przełamać stereotypy dotyczące tego zawodu
- Chcieliśmy stworzyć nową jakość telemarketingu, udowodnić, że tę pracę da się lubić, a atmosfera w niej panująca jest naprawdę przyjazna - przekonuje Robert Mirek, współwłaściciel firmy.

- Wciąż się rozwijamy, dzięki naszym pracownikom i ich zaangażowaniu, w zamian chcemy im zagwarantować coraz lepsze warunki socjalne, więcej przestrzeni. Wiemy, że komfort pracy jest bardzo ważny, szczególnie w pracy telemarketera, dlatego wprowadzamy nowe standardy.

- W nowej siedzibie do dyspozycji pracowników będą pomieszczenia socjalne, sala konferencyjna oraz pokój rozrywki z dartem, piłkarzykami i konsolą do gier, co bardzo przypadło do gustu pracownikom - wylicza Kamila Bork, kierownik do spraw rekrutacji i szkoleń.

Oficjalne otwarcie nowej siedziby odbędzie się 18 grudnia.

Pracownicy nie ukrywają radości z powodu przeprowadzki. - Dobrze jest mieć świadomość, że pracuje się w firmie, która wciąż się rozwija, cieszy nas wizja nowej siedziby i to w takim budynku - cieszy się pani Marta, telemarketerka w COB. - Nie ukrywam, że pokój rozrywki w czasie przerwy stanie się punktem centralnym firmy.

Podczas otwarcia nowej siedziby centrum zostanie też podpisany list intencyjny z Powiatowym Urzędem Pracy w Bydgoszczy.

Potrzebują 100 nowych pracowników
COB wraz ze zmianą lokalu planuje zwiększyć zatrudnienie aż dwukrotnie. Pojawi się sto nowych miejsc pracy.

Kogo poszukujecie? - Firma zatrudni na stanowiska zarówno sprzedażowe (telemarketing) oraz biurowe, jak i kierownicze i zarządzające - wylicza Bork.

- Duży nacisk przy stanowiskach, zwłaszcza kierowniczych i zarządzających, stawiamy na doświadczenie, ale sami oferujemy też wiele różnych szkoleń i możliwości awansu - zaznacza kierownik do spraw rekrutacji i szkoleń. - Zapewniamy normowany, a także stabilny czas pracy oraz dobre warunki finansowe i socjalne.

Chcesz  wysłać CV? Wyślij e-maila
Rekrutacja na nowe stanowiska już się rozpoczęła. Zainteresowani mogą swoje oferty przesyłać na adres rekrutacja@e-cob.pl.

Ile wyniesie pensja? Jak podaje Kamila Bork, początkujący telemarketerzy zarabiają zawsze podstawę plus prowizję za wyniki, natomiast z czasem stawki te rosną.
Średnia pensja w firmie wynosi 2372 złote brutto, natomiast lepsi pracownicy otrzymują już powyżej 4 tys. zł.

- Najlepszy telemarketer zarobił 17 tys brutto w ciągu jednego miesiąca - dodaje Bork.

Prócz wynagrodzeń standardowych często w firmie organizowane są konkursy motywacyjne, w których do wygrania są zarówno dodatkowe bony pieniężne jak i nagrody rzeczowe.