Te znaki zodiaku są fałszywe. Kogo powinieneś się wystrzegać? Dwulicowe znaki zodiaku

Bellatrix
Nie każdy znak zodiaku jest honorowy. Niestety, niektórzy są z natury przebiegli i podstępni. Lepiej na nich uważać i nie powierzać im swoich tajemnic. W przeciwnym razie możesz mieć sporo problemów. Które znaki zodiaku są fałszywe? Które lubują się w kłamstwie? Przedstawiamy opisy niecnych charakterów niektórych znaków zodiaku.

Te znaki zodiaku są dwulicowe. Przed kim należy uważać?

Niestety, nie każdy znak zodiaku może się pochwalić nieskazitelnym charakterem. Jeśli szukasz szczerej, uczciwej osoby, która nikim nie manipuluje i nikogo nie okłamuje, musisz sprawdzić nasz horoskop.

Te znaki zodiaku są fałszywe. Zobacz w galerii, który znak zodiaku może cię oszukać!

Te znaki zodiaku są fałszywe. Kogo powinieneś się wystrzegać...

Wojciech Wypler ~ Ludzie, którzy uwikłani są w kłamstwa, bardzo często cierpią – ich odbiór świata, ocena siebie samego i innych stają się coraz bardziej negatywne i pełne lęku, aż do trudnej psychologicznie sytuacji, w której nie są w stanie sobie ani innym ufać, słowa przestają mieć jakąkolwiek wartość a działanie jakikolwiek sens.

Którym znakiem zodiaku jesteś? Sprawdź na liście

Twój znak zodiaku zależy od daty Twojego urodzenia. Sprawdź listę!

Lista znaków zodiaku i przedziałów czasowych

  • Wodnik (20.01-18.02)
  • Ryby (19.02-20.03)
  • Baran (21.03-19.04)
  • Byk (20.04-20.05)
  • Bliźnięta (21.05-21.06)
  • Rak (22.06-22.07)
  • Lew (23.07-22.08)
  • Panna (23.08-22.09)
  • Waga (23.09-22.10)
  • Skorpion (23.10-21.11)
  • Strzelec (22.11-21.12)
  • Koziorożec (22.12-19.01)

Te znaki zodiaku są fałszywe. Kogo powinieneś się wystrzegać? Dwulicowe znaki zodiaku

Jakie błędy najczęściej popełniamy nosząc maseczki?

Wideo

Materiał oryginalny: Te znaki zodiaku są fałszywe. Kogo powinieneś się wystrzegać? Dwulicowe znaki zodiaku - Gazeta Krakowska

Komentarze 17

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
Abv

Co za ,, baran" napisał ten artykuł. Ludzie nie macie ciekawszych rzeczy do opisywania !!

G
Gość

Zdecydowanie Rak egocentryk socjopata karierowicz farbowany lis,bawi sie na emocjach,po trupach do sukcesu,zapominajac ze kariera jest dobra ale nie mozna sie do niej przytulic w zimna noc hihi.Ma tendencje do manipulacji oszczesrstw aby wszystko bylo po jego myśli.Jak sie pomyli prawde powie.Jest męczący stereotyp wyssysa cala energię.Manipuluje bardzo,b3z pokory współczucia,winni sa 2szyscy dookola ale nie on.Zablysnal na wszystkich portalach spol. Od fomo do jomo 24/7 blogi koscielne polityczne fanpeige. Od zurnalisty po dewote koscielna ofiarujac obraz kosciolowi.Modli sie pid figura a diabla ma pod skórą,po prostu nieudacznik bestia

T
Tom
30 stycznia, 9:23, Gość:

Tyle pop up reklam że nie da się NIC przeczytać.Kompletny bezsens.

3 lutego, 09:17, Gość:

Sporadycznie zdarza mi sie czytac glupoty., ale to co tu przeczytalam, sięga zenitu. Jak mozna zajmowac sie takimi bezsensami i tak bredzic. Ani jeden znak nie zgadza mi sie z ludzmi, ktorych znamMoze lepiej, by ten ktos, co te bzdury uklada, zajal sie edukacją???

4 lutego, 18:08, Gość:

Dokladnie. Oni to pisza podobno na kolanie - co im slina na jezyk przyniesie. A co tam - stare baby sa upie to wszystko lykna. Nie. Nie sa az takie naiwne :D

5 lutego, 12:09, Gość:

Na haju ,🤪

Pełna zgoda

T
Tom

A Uważałem GK za poważny portal a tu prawią taką herezję. Horoskopy to zło, trzeba mieć serce i patrzeć w serce a nie szufladkować, zniechęcać, dzielić i nawoływać do nienawiści. Z Bogiem.

G
Gość

najlepiej skorzystać z prywatnej wróżki u Pani Alicji na stronie: wrozkaalicja.pl

można bardzo łatwo i bezpiecznie szybko zmówić pytania a odpowiedz dostajemy w 2 godzinki

G
Gość
1 lutego, 18:17, Normalny zjadacz chleba:

Zastanawiam się z którego zakątka świata był autor tego chorego artykuły.

Znam od wielu lat ludzi którzy rzekomo sa fałszywi itp według autora.

Ktoś powinien wytoczyć wam proces za bzdury które wypisujecie.A o wyskakujacych reklamach na tej stronie po prostu szkoda gadac:(

Przykro że taki syf udostepnia google

3 lutego, 17:22, Gość:

A Ty co, prawnikiem jesteś, że Ci się chce procesu?

3 lutego, 19:05, Gość:

1.02 i wszystko jasne, znam osobę urodzona tego dnia i szczerze żałuję że poznałem

4 lutego, 17:06, Gość:

A ja wrecz przeciwnie. Znam szesc osob urodzonych w tym dniu i lepszych przyjaciol nie ma. Pewnie cie laska olala dla lepszego i probujesz sam przed soba pomyje na niej wylewac.

Haha, nie powielaj bzdur.

G
Gość
30 stycznia, 9:23, Gość:

Tyle pop up reklam że nie da się NIC przeczytać.Kompletny bezsens.

3 lutego, 09:17, Gość:

Sporadycznie zdarza mi sie czytac glupoty., ale to co tu przeczytalam, sięga zenitu. Jak mozna zajmowac sie takimi bezsensami i tak bredzic. Ani jeden znak nie zgadza mi sie z ludzmi, ktorych znamMoze lepiej, by ten ktos, co te bzdury uklada, zajal sie edukacją???

4 lutego, 18:08, Gość:

Dokladnie. Oni to pisza podobno na kolanie - co im slina na jezyk przyniesie. A co tam - stare baby sa upie to wszystko lykna. Nie. Nie sa az takie naiwne :D

Na haju ,🤪

G
Gość
30 stycznia, 9:23, Gość:

Tyle pop up reklam że nie da się NIC przeczytać.Kompletny bezsens.

3 lutego, 09:17, Gość:

Sporadycznie zdarza mi sie czytac glupoty., ale to co tu przeczytalam, sięga zenitu. Jak mozna zajmowac sie takimi bezsensami i tak bredzic. Ani jeden znak nie zgadza mi sie z ludzmi, ktorych znamMoze lepiej, by ten ktos, co te bzdury uklada, zajal sie edukacją???

4 lutego, 18:08, Gość:

Dokladnie. Oni to pisza podobno na kolanie - co im slina na jezyk przyniesie. A co tam - stare baby sa upie to wszystko lykna. Nie. Nie sa az takie naiwne :D

Zdania typu "w tym tygodniu byk powinien uważać na brunetke a waga na blondyna" sa szalenie proste do sklecenia haahaahaaa!!!

G
Gość
30 stycznia, 9:23, Gość:

Tyle pop up reklam że nie da się NIC przeczytać.Kompletny bezsens.

3 lutego, 09:17, Gość:

Sporadycznie zdarza mi sie czytac glupoty., ale to co tu przeczytalam, sięga zenitu. Jak mozna zajmowac sie takimi bezsensami i tak bredzic. Ani jeden znak nie zgadza mi sie z ludzmi, ktorych znamMoze lepiej, by ten ktos, co te bzdury uklada, zajal sie edukacją???

Dokladnie. Oni to pisza podobno na kolanie - co im slina na jezyk przyniesie. A co tam - stare baby sa upie to wszystko lykna. Nie. Nie sa az takie naiwne :D

G
Gość
1 lutego, 18:17, Normalny zjadacz chleba:

Zastanawiam się z którego zakątka świata był autor tego chorego artykuły.

Znam od wielu lat ludzi którzy rzekomo sa fałszywi itp według autora.

Ktoś powinien wytoczyć wam proces za bzdury które wypisujecie.A o wyskakujacych reklamach na tej stronie po prostu szkoda gadac:(

Przykro że taki syf udostepnia google

3 lutego, 17:22, Gość:

A Ty co, prawnikiem jesteś, że Ci się chce procesu?

3 lutego, 19:05, Gość:

1.02 i wszystko jasne, znam osobę urodzona tego dnia i szczerze żałuję że poznałem

A ja wrecz przeciwnie. Znam szesc osob urodzonych w tym dniu i lepszych przyjaciol nie ma. Pewnie cie laska olala dla lepszego i probujesz sam przed soba pomyje na niej wylewac.

G
Gość
1 lutego, 18:17, Normalny zjadacz chleba:

Zastanawiam się z którego zakątka świata był autor tego chorego artykuły.

Znam od wielu lat ludzi którzy rzekomo sa fałszywi itp według autora.

Ktoś powinien wytoczyć wam proces za bzdury które wypisujecie.A o wyskakujacych reklamach na tej stronie po prostu szkoda gadac:(

Przykro że taki syf udostepnia google

3 lutego, 18:22, Gość:

A Ty co, prawnikiem jesteś, że Ci się chce procesu?

A ty jestes moze autorem tych bzdetów że tak cie to ruszyło? Boisz sie procesu? To sa glupoty nad glupotami. Zeby dorosli ludzie wierzyli w takie brednie ze da sie zrobic taki podzial i ze jest on sensowny. Niektorym to sie juz w d.u.pa.ch poprzewracalo.

G
Gość
1 lutego, 18:17, Normalny zjadacz chleba:

Zastanawiam się z którego zakątka świata był autor tego chorego artykuły.

Znam od wielu lat ludzi którzy rzekomo sa fałszywi itp według autora.

Ktoś powinien wytoczyć wam proces za bzdury które wypisujecie.A o wyskakujacych reklamach na tej stronie po prostu szkoda gadac:(

Przykro że taki syf udostepnia google

3 lutego, 17:22, Gość:

A Ty co, prawnikiem jesteś, że Ci się chce procesu?

1.02 i wszystko jasne, znam osobę urodzona tego dnia i szczerze żałuję że poznałem

G
Gość
1 lutego, 18:17, Normalny zjadacz chleba:

Zastanawiam się z którego zakątka świata był autor tego chorego artykuły.

Znam od wielu lat ludzi którzy rzekomo sa fałszywi itp według autora.

Ktoś powinien wytoczyć wam proces za bzdury które wypisujecie.A o wyskakujacych reklamach na tej stronie po prostu szkoda gadac:(

Przykro że taki syf udostepnia google

A Ty co, prawnikiem jesteś, że Ci się chce procesu?

G
Gość
30 stycznia, 9:23, Gość:

Tyle pop up reklam że nie da się NIC przeczytać.Kompletny bezsens.

Sporadycznie zdarza mi sie czytac glupoty., ale to co tu przeczytalam, sięga zenitu. Jak mozna zajmowac sie takimi bezsensami i tak bredzic. Ani jeden znak nie zgadza mi sie z ludzmi, ktorych znamMoze lepiej, by ten ktos, co te bzdury uklada, zajal sie edukacją???

N
Normalny zjadacz chleba

Zastanawiam się z którego zakątka świata był autor tego chorego artykuły.

Znam od wielu lat ludzi którzy rzekomo sa fałszywi itp według autora.

Ktoś powinien wytoczyć wam proces za bzdury które wypisujecie.A o wyskakujacych reklamach na tej stronie po prostu szkoda gadac:(

Przykro że taki syf udostepnia google

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3