T-Mobile: łączymy się w pomocy

Materiał informacyjny
T-Mobile, jako wiodący krajowy operator, musiał w dobie epidemii przede wszystkim zapewnić sprawne funkcjonowanie ponadstandardowo obciążonej sieci, by Polacy mogli być w stałym kontakcie z najbliższymi, bez zakłóceń zdalnie pracować, prowadzić biznes czy korzystać z e-edukacji. Udało się to dzięki regularnym pracom nad rozbudową i modernizacją sieci T-Mobile. Dla operatora to była jednak tylko podstawa do wielu innych działań, wpisujących się w ogólnopolską, solidarną walkę ze epidemicznym zagrożeniem.

Ukłon dla klientów

Trzeba mieć świadomość, że według badań sieci, w ostatnim czasie liczba połączeń głosowych wykonywanych przez jej klientów wzrosła aż o 40 proc., a ilość wykorzystywanego transferu danych zwiększyła się o 25 proc. Dlatego tuż po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i galerii handlowych sieć udostępniła klientom indywidualnym dodatkowe pakiety danych – najpierw 3 GB, w kolejnym tygodniu 10 GB, a podczas Świąt Wielkanocnych było to już 15GB.

Ponadto do końca roku przedłużona została promocja „GB za doładowanie”, kierowana do klientów na kartę. Przy każdorazowym zasileniu konta kwotą minimum 25 zł za pośrednictwem aplikacji lub strony internetowej, klienci otrzymują w prezencie dodatkowe 10 GB darmowego internetu.

Oferta dla firm

T-Mobile przygotował szereg udogodnień także dla swoich klientów biznesowych. Wśród nich wymienić trzeba m.in. darmowy pakiet 10 GB danych. Chcąc ułatwić dostęp do pracy zdalnej, sieć oferuje przedsiębiorcom możliwość uzyskania licencji Microsoft Office 365 i Teams, a także daje możliwość korzystania z telefonicznego systemu telekonferencyjnego oraz wspiera wiedzą ekspercką ich wdrożenie w przedsiębiorstwach.

Pomoc dla edukacji

T-Mobile zaangażował się również w proces zdalnej edukacji. W ramach wspólnego projektu z Microsoft, Operatorem Chmury Krajowej i T-Systems, stworzył usługę, dzięki której każdy uczeń i nauczyciel może skorzystać z bezpłatnych usług pakietu Office 365 oraz komunikatora Microsoft Teams. Z kolei studenci i doktoranci, będący klientami sieci, mogą korzystać z kilkudziesięciu platform e-learningowych, należących do 32 uczelni wyższych w Polsce, bez zużywania swojego pakietu danych.

Współpraca z ratownikami

Wszystkie oczy skierowane były i są nadal na lekarzy i cały personel służby zdrowia, stojących na pierwszej linii w walce z COVID-19. Dla firmy tak odpowiedzialnej społecznie jak T-Mobile był to naturalny impuls do działania i poszukiwania obszarów, w których zaangażowanie wspierałoby szanse skutecznego i szybkiego zażegnania pandemicznego zagrożenia i powrotu do normalnego funkcjonowania.

Aby tak się stało, T-Mobile wsparł m.in. działania Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM działającego przy Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej – to oni w czasie pandemii pomagali lekarzom w Lombardii oraz Kirgistanie i zdobywając tam cenne doświadczenie w walce z zagrożeniem, dzielili się nim po powrocie z misji z polskimi lekarzami. Zespół obecnie przebywa na trzytygodniowej misji w Tadżykistanie, gdzie wspiera zespoły medyczne w walce z koronawirusem. Fundacja już na początku pandemii przekazała szpitalom swoje zapasy środków ochronnych i dezynfekcyjnych, ubrania jednorazowe i rękawiczki oraz szpitalne namioty polowe. T-Mobile rozpoczął z organizacją długofalową współpracę polegającą na wsparciu finansowym jak i prowadzeniu wspólnych działań komunikacyjnych. Wspiera także Medyczny Zespół Ratunkowy PCPM w utrzymaniu łączności na misjach zagranicznych zaopatrując ekipę w odpowiednie pakiety i karty SIM, które umożliwiają przekazywanie bieżących informacji czy konsultowanie wyników badań z medykami, którzy zostali w kraju.

#GOTOWIDOPOMOCY i do pogadania

T-Mobile dołączył także do akcji Fundacji Legii #GOTOWIDOPOMOCY. Firma udostępniła i skonfigurowała specjalny telefon pomocowy dla seniorów powyżej 65. roku życia, którzy mogą kontaktować się w sprawie wsparcia w takich kwestiach jak przygotowanie i dostarczenia żywności i leków czy dostarczenie ciepłych posiłków. Istotną opcją jest także możliwość uzyskania pomocy technologicznej, w zakresie na przykład obsługi komputera, której udzielają pracownicy T-Mobile.

Dla seniorów także, wraz z Fundacją „Otwarte Idee”, sieć uruchomiła specjalną, bezpłatną linię telefoniczną dla seniorów - Telefon Pogadania. W akcję zaangażowanych jest już kilkuset wolontariuszy, w tym kilkudziesięciu, którzy zachęcają starsze osoby do pozostania w domu i wspierają je rozmową. Darmowa infolinia dla seniorów dostępna jest pod numerem: 800 012 005. Fundacja ogromną wagę przywiązuje do ich starannego przygotowania do rozmów i uwrażliwienia na potrzeby osób starszych. Grupa pracowników firmy włączyła się w wolontariat w ramach tej inicjatywy.

Wsparcie służby zdrowia

Równie cennym działaniem operatora było uruchomienie, razem z organizatorami projektu Dawka Wsparcia, specjalnej infolinii, dzięki której pracownicy służby zdrowia zmagający się z epidemią otrzymują wsparcie psychologiczne. T-Mobile pokrywa wszystkie koszty działania infolinii dostępnej pod numerem +48 800 012 006.

Z kolei wspólnie z partnerami myPhone i HAMMER operator wsparł placówki medyczne w Warszawie, Zgierzu i we Wrocławiu, przekazując łącznie ponad 70 telefonów wraz z kartami SIM, do wykorzystania przez zespoły medyczne. Ostatnia placówka otrzymała także do swojej dyspozycji tablety mPTech. A dzięki akcji zainicjowanej przez Fundację Kreatywnych Innowacji z Radomia, T-Mobile udało się wyprodukować na drukarkach 3D aż 100 zestawów składających się z opaski na głowę, szybki ochronnej i specjalnej gumy. Zestawy trafiły do placówek w Radomiu, Warszawie i Krakowie.

Materiał oryginalny: T-Mobile: łączymy się w pomocy - Polska Times

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3