Województwo Kujawsko-Pomorskie w finale City Nation Place...

    Województwo Kujawsko-Pomorskie w finale City Nation Place Awards 2017!

    (dan)

    Gazeta Pomorska

    Aktualizacja:

    Gazeta Pomorska

    Projekt wizualny stworzyło White Cat Studio, polska agencja brandingowa

    Projekt wizualny stworzyło White Cat Studio, polska agencja brandingowa ©screen z wideo

    Województwo Kujawsko-Pomorskie znalazło się w gronie finalistów międzynarodowego konkursu City Nation Place Awards 2017.
    Projekt wizualny stworzyło White Cat Studio, polska agencja brandingowa

    Projekt wizualny stworzyło White Cat Studio, polska agencja brandingowa ©screen z wideo

    Do londyńskiego konkursu zgłoszono ponad 100 projektów przygotowanych przez władze dzielnic, miast i regionów z 16 krajów. Województwo Kujawsko Pomorskie znalazło się w finale w kategorii "Best Use of Design".

    Warto podkreślić, że City Nation Place Awards 2017 nagradza najbardziej kreatywne i skuteczne strategie z zakresu marketingu miejsca.

    Zwycięzców poznamy na konferencji City Nation Place Global, która odbędzie się w dniach 7-8 listopada w Londynie.


    Założenia tożsamości marki województwa zostały opracowane przez Instytut Marketingu Miejsc Best Place. Poprzedziły je badania, w których udział wzięli samorzadowcy, przedsiębiorcy, członkowie organizacji pozarządowych i dziennikarze. Były też wywiady z lokalnymi liderami opinii, prezesami największych firm, artystami, naukowcami i kulturoznawcami oraz ankieta. O to jak jest postrzeganie jest nasze województwo, zapytano również w badaniu ankietowym prawie tysiąc Polaków.

    Projekt wizualny stworzyło White Cat Studio, polska agencja brandingowa.

    "W kujawiaku odnaleźliśmy metaforę wartości województwa. Spokojny rytm tańca, charakterystyczne tupnięcie i nagłe przyśpieszenie tempa wyrażają cechy regionu - spokój, impuls i moc. I to właśnie ze strojów kujawskich zostało zaczerpnięte charakterystyczne zestawienie kolorów niebieskiego i czerwonego. Agencja White Cat Studio zaproponowała również skrócenie nazwy regionu kujawsko-pomorskiego na Kujawy Pomorze, idąc z duchem czasów i tendencją do upraszczania komunikatów. Wzorce materiałów promocyjnych i zasady ich stosowania, przygotowane dla regionu Kujawy Pomorze, zostały określone w Księdze Identyfikacji Wizualnej" - tłumaczą w White Cat Studio.

    Więcej o wojewódzkim projekcie w materiale wideo:

    Czytaj treści premium w Gazecie Pomorskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Wideo