Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wybierz najtańszy dla twojej firmy sposób kontaktu z pracownikiem (przykłady)

(AW), Fot. DIGITOUCH
Na rynku nie brakuje ciekawych rozwiązań. Wystarczy poszukać, porównać i wybrać.
Na rynku nie brakuje ciekawych rozwiązań. Wystarczy poszukać, porównać i wybrać.
Żeby szybciej i taniej skontaktować się z pracownikami, nie trzeba dużo inwestować. Wystarczy na początek zainstalować komunikator internetowy, częściej pisać e-maile. Później opłaca się stworzyć wewnętrzną sieć internetową lub telefoniczną.

Pracownik z telefonem komórkowym przy uchu, pracujący jednocześnie przy rozłożonym w dowolnym miejscu laptopie, już nikogo nie dziwi. Czy może jeszcze szybciej i sprawniej skontaktować się z szefem i klientami? Może. Na rynku nie brakuje ciekawych rozwiązań. Wystarczy poszukać, porównać i wybrać.


Żeby było bezpiecznie

Przykładowo Grupa Telekomunikacja Polska - w skład której wchodzi także Orange - klientom biznesowym proponuje m.in. korzystanie z usługi VPN (wirtualna sieć internetowa).

- Oferujemy budowę własnej, internetowej, sieci korporacyjnej, czyli intranet. A także transmisję danych, głosu lub sygnału wideo pomiędzy użytkownikami - tłumaczy Maria Piechocka z biura prasowego Grupy TP. - Inna nasza usługa zapewnia bezpieczną transmisję danych oraz stały dostęp do internetu z szybkością od 2 Mbit/s do 1 Gbit/s.

Inne przedsiębiorstwa też podsuwają biznesowi nowoczesne rozwiązania.

- Zarówno duże, jaki i małe oraz średnie firmy nie muszą kupować dodatkowych urządzeń lub budować specjalnej sieci informatycznej, aby poprawić komunikację między swoimi pracownikami - mówi Roman Sadowski z firmy Alcatel-Lucent, której jedno z biur znajduje się w Bydgoszczy. - Wystarczy, że zainstalują oprogramowanie - tzw. system zunifikowanej komunikacji. Dzięki niemu swoje środowisko pracy można odtworzyć także w podróży. Posługując się komputerem czy telefonem komórkowym pracownicy mogą np. korzystać z uniwersalnej książki wiadomości. Odczytywać nie tylko e-maile, ale także SMS-y, nagrane wiadomości i faksy. Problemem przestaje być znajomość wszystkich służbowych numerów telefonów. Po podaniu przez dzwoniącego numeru stacjonarnego, system sam zadba, aby połączenie zostało odebrane albo na aparacie na biurku albo na komórce.

Szkolą się wirtualnie

Zunifikowana komunikacja umożliwia również udział w telekonferencjach lub w szkoleniach przez internet. Pracownicy nie tracą więc czasu i pieniędzy na dojazd na kurs. Poza tym nawet gdy są poza siedzibą firmy, mogą szybko skontaktować się z przełożonym. Dostają bowiem dokładną informację, w jaki sposób w danej chwili mogą to uczynić.

- Korzystanie z oprogramowania znacznie skraca czas, jaki potrzeba na podjęcie w firmie ważnych decyzji- dodaje Roman Sadowski.

W załączniku opis nowoczesnych sposobów na polepszenie komunikacji w firmie  

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska