Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs na hasło reklamowe dla bydgoskiego biznesu

MM Bydgoszcz
MM Bydgoszcz
sxc
Hotel Pod Orłem wraz z Bydgoską Lokalną Organizacją Turystyczną (www.bylot.pl) zapraszają do udziału w konkursie na hasło reklamowe dla Bydgoszczy.

Efektem zabawy ma być hasło, którym mogliby posługiwać się wszyscy, którzy chcą promować Bydgoszcz, w różnych sytuacjach, różnymi środkami. Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna wyłoni autora-zwycięzcę 10 kwietnia, a Hotel Pod Orłem przygotował dla niego nagrodę – uroczystą kolację dla dwóch osób wraz z noclegiem w najpiękniejszym Apartamencie!

Konkursowe hasło reklamowe ma być oryginalne, ma promować biznes w Bydgoszczy i definiować nasze miasto jako przyjazne miejsce dla inwestycji, konferencji i wydarzeń. Dawid Bilski, specjalista ds. marketingu Hotelu Pod Orłem, doradza potencjalnym uczestnikom konkursu, by wymyślając hasło, nastawiali się na tekst krótki, zrozumiały i łatwo zapadający w pamięć. – Hasło może być dwuznaczne, ale nie powinno w ten sposób budzić negatywnych skojarzeń. Polecam skorzystanie z metody „burzy mózgów”, w ten sposób może powstać wiele ciekawych pomysłów, a spośród nich wykrystalizować się jeden – najlepszy!

Bydgoszcz i biznes – tu jest potencjał!
Skąd wybór tematyki konkursu? Dlaczego promować mamy biznes, a nie kulturę czy turystykę?
- Biznes tworzy miejsca pracy i ma największy wpływ na postrzeganie miasta. Co jest ważniejsze dla mieszkańców niż praca i związane z nią dochody? – wybór zadania konkursowego wyjaśnia Dawid Bilski. - Z naszych obserwacji wynika, że większość tzw. przyjezdnych to osoby przyjeżdżające do naszego miasta w sprawach zawodowych. Jeśli większa część ruchu turystycznego to turystyka biznesowa, to powinniśmy podkreślać walory biznesowe Bydgoszczy, a niekoniecznie stricte turystyczne. Bydgoszcz jest pięknym miastem i trzeba o tym przekonywać poprzez inwestorów i biznesmenów.

Czy ci cenią nasze miasto? Jak wierzą organizatorzy konkursu, Bydgoszcz ma wszelkie predyspozycje do tego, by wyróżniać się na biznesowej mapie Polski.
- Jest położona centralnie na mapie kraju, znajduje się bliżej np. Szczecina, Poznania, Gdańska niż Warszawa, a ceny usług, nieruchomości są dużo niższe. Mamy bardzo dobre zaplecze hotelowe i konferencyjne – przekonuje Dawid Bilski. - W Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym są dobre warunki pod inwestycje. Razem z pobliskim Toruniem mamy trzy uniwersytety, w których cały czas się kształcą przyszłe kadry. Uważamy, że ten region ma bardzo duży potencjał rozwoju!

Konkurs prowadzony jest na Facebooku i by wziąć w nim udział, wystarczy do 31 marca 2011 napisać swoją propozycję na tablicy wydarzenia „Konkurs na Hasło reklamowe dla Bydgoszczy”.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto