Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zielony jak natura

(maw)
Kupując produkty, pomyśl, jak powstały - to główne hasło społecznej kampanii "Zielone znaki".

     Celem jest promocja i objaśnianie znaczenia symboli ekologicznych umieszczanych na produktach, które wykonane zostały z dbałością o środowisko naturalne (np. opakowań podlegających ponownemu przetworzeniu, bezpiecznych dla warstwy ozonowej, nie testowanych na zwierzętach itp.).
     Kampania adresowana jest do osób wieku 26-40 lat.
     - Chcemy im uświadomić, że dokonując zakupów wpływają na sprzedaż danego wyrobu czy usługi. W ten sposób promują przedsiębiorców dbających o środowisko naturalne - wyjaśnia Elżbieta Anders, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Kampania "Zielone znaki" jest elementem dwuletniego programu "Komunikowanie na rzecz CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu" realizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zaangażował się w nią również UOKiK.
     Jakość i cena
     Jak wynika z badań Instytutu IPSOS dla większości konsumentów czynnikiem decydującym o zakupie towaru bądź usługi jest relacja między jakością a ceną. Jednak aż ponad 67 proc. z nich skłonnych jest płacić więcej za wyroby przyjazne dla środowiska naturalnego.
     

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska