Zielony jak natura

(maw)
Kupując produkty, pomyśl, jak powstały - to główne hasło społecznej kampanii "Zielone znaki".

     Celem jest promocja i objaśnianie znaczenia symboli ekologicznych umieszczanych na produktach, które wykonane zostały z dbałością o środowisko naturalne (np. opakowań podlegających ponownemu przetworzeniu, bezpiecznych dla warstwy ozonowej, nie testowanych na zwierzętach itp.).
     Kampania adresowana jest do osób wieku 26-40 lat.
     - Chcemy im uświadomić, że dokonując zakupów wpływają na sprzedaż danego wyrobu czy usługi. W ten sposób promują przedsiębiorców dbających o środowisko naturalne - wyjaśnia Elżbieta Anders, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Kampania "Zielone znaki" jest elementem dwuletniego programu "Komunikowanie na rzecz CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu" realizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zaangażował się w nią również UOKiK.
     Jakość i cena
     Jak wynika z badań Instytutu IPSOS dla większości konsumentów czynnikiem decydującym o zakupie towaru bądź usługi jest relacja między jakością a ceną. Jednak aż ponad 67 proc. z nich skłonnych jest płacić więcej za wyroby przyjazne dla środowiska naturalnego.
     

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie