- Mieliśmy paragon. Mimo to, sprzedawczyni powiedziała nam, że już jest po transakcji i nie może przyjąć towaru. Na jakiej podstawie?
_Na pytanie, dlaczego tak się stało, w centrum ogólnopolskiej sieci sklepów "Lidl", nie potrafiono nam odpowiedzieć. - _Jeżeli klient miał paragon, to nie powinno być problemów - mówi Anna Karpińska. - Nie wiem dlaczego stało się inaczej. Jeżeli klient jest niezadowolony z towaru i w ciągu siedmiu dni przyjdzie do sklepu z paragonem, to reklamacja powinna być uznana. Kierownicy i pracownicy świeckiego sklepu wiedzą już o tym. Zapraszam klienta raz jeszcze z paragonem i towarem do sklepu po odbiór pieniędzy.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]