Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zwrot (nie)uznany

(karp)
- Syn chciał zrobić mi niespodziankę i w sklepie "Lidl" w Świeciu kupił zegar z różnymi dodatkami. Pośpieszył się jednak z tym. Chcieliśmy zwrócić towar. To się jednak nie udało - skarży się Czytelnik z Bukowca.

     - Mieliśmy paragon. Mimo to, sprzedawczyni powiedziała nam, że już jest po transakcji i nie może przyjąć towaru. Na jakiej podstawie?
     _Na pytanie, dlaczego tak się stało, w centrum ogólnopolskiej sieci sklepów "Lidl", nie potrafiono nam odpowiedzieć. - _Jeżeli klient miał paragon, to nie powinno być problemów
- mówi Anna Karpińska. - Nie wiem dlaczego stało się inaczej. Jeżeli klient jest niezadowolony z towaru i w ciągu siedmiu dni przyjdzie do sklepu z paragonem, to reklamacja powinna być uznana. Kierownicy i pracownicy świeckiego sklepu wiedzą już o tym. Zapraszam klienta raz jeszcze z paragonem i towarem do sklepu po odbiór pieniędzy.
     

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska