Zaczynali skromnie, w 1997 roku, od 27 sklepów w trzech województwach i magazynu liczącego zaledwie 1300 m kw. Towar do sklepów rozwoziły tylko dwa samochody. Dziś POLOmarket to największa sieć handlowa z polskim kapitałem, która z powodzeniem konkuruje z silnymi, zachodnimi potentatami. W ciągu tych lat liczba sklepów, z charakterystycznym czerwono-żółtym logo, wzrosła do 152, a obrót po raz pierwszy w ubiegłym roku przekroczył miliard złotych. Sklepy POLOmarketu obecne są w ośmiu województwach w kraju. - Inwestycję, która kosztowała 20 mln zł, rozpoczęliśmy w marcu 2005 roku. Zwiększenie powierzchni magazynowej o kolejne 18 tysięcy m kw zapewni sprawną obsługę ponad 300 placówkom handlowym, które otworzymy do końca 2008 roku - mówił podczas otwarcia Artur Kasner (na zdjęciu), pomysłodawca i współzałożyciel sieci POLOmarket, do niedawna prezes, a obecnie przewodniczący rady nadzorczej spółki. POLOmarket współpracuje z największymi polskimi producentami, którzy licznie przybyli na wczorajszą uroczystość. W Centrum Logistycznym pracuje 550 osób (głównie z Janikowa, Pakości i Inowrocławia), a w związku z rozbudową zatrudnienie wzrośnie o 350 osób w ciągu trzech lat.
