odwiedzenia Inowrocławia oglądało mnóstwo osób korzystających z warszawskiego metra. W ten sposób inowrocławski ratusz zachęcał ich do odwiedzenia stolicy Kujaw zachodnich.
Wykorzystanie metra do promocji poprzedzono analizą pod kątem liczby osób, jakie się zeń korzystają. Okazuje się, że w ciągu doby przewija się tam kilkaset tysięcy, w większości młodych osób, które Inowrocław mogą potraktować jako atrakcyjną propozycję spędzenia wolnego czasu.
Kampania w metrze trwała przez tydzień na początku grudnia. Mieszkańcom stolicy, studentom i turystom ukazywał się 10-sekundowy spot reklamowy o Inowrocławiu, pokazujący jego walory uzdrowiskowe, rekreacyjne i sportowe. Reklama pokazywana była 50 razy dziennie na stacjach, na których są ekrany.
- Drugi rzut kampanii zaplanowano w dniach 4-10 stycznia przyszłego roku - informuje Monika Dąbrowska, rzecznik prasowy ratusza.