https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

15 tramwajowych swingów na torach Bydgoszczy.

(bog)
Takie swingi zaproponowała drogowcom bydgoska PESA
Takie swingi zaproponowała drogowcom bydgoska PESA Fot. Archiwum "Pomorskiej"
Flota tramwajów MZK w Bydgoszczy zwiększy się o 15 nowych składów.

www.pomorska.pl/bydgoszcz

Więcej informacji z Bydgoszczy na stronie www.pomorska.pl/bydgoszcz

Miasto zapłaci za to zamówienie prawie 140 milionów złotych. Tyle bowiem wynosi oferta bydgoskiej PESY, która jest jedyną, jaka wpłynęła na przetarg organizowany przez Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej.

- Będziemy bardzo zadowoleni, jeśli okaże się, że nasze tramwaje będą jeździć w naszym mieście. Pamiętajmy jednak, że wczoraj dopiero odbyło się tak zwane otwarcie kopert, a do zakończenia procedury przetargowej jest jeszcze daleka droga - mówi Michał Żurowski, rzecznik PESY.

Przeczytaj: Bydgoszcz. Rusza tramwaj do dworca PKP
Jeśli ostatecznie drogowcy podpiszą umowę z bydgoskim producentem, to pierwsze dwa składy pojawią się na liniach maksymalnie w ciągu trzech miesięcy od złożenia podpisów. Natomiast na dostarczenie wszystkich 15 składów PESA będzie miała 48 miesięcy.

Oferta dla Bydgoszczy obejmuje zamówienie tramwajów z rodziny "Swing". Podobne jeżdżą już w Warszawie, Gdańsku i Szczecinie, a niedługo także w Częstochowie.
Udostępnij

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 8

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

s
serek
Pożałowania godny stereotyp + pakowanie wszystkich młodych ludzi do jednego wora.

Nikt nie ma zamiaru wszystkich MŁODYCH PAKOWAĆ DO JEDNEGO WORA ! Ale z chuliganami -graficiarzami tramwajowymi i ściennymi społeczeństwo winno wypowiedzieć ZDECYDOWANĄ WALKĘ ! To przyszli bandyci na dużą skalę .
S
S
Przecież dzisiejsza młodzież (hołota) nie potrafi niczego uszanować.

Pożałowania godny stereotyp + pakowanie wszystkich młodych ludzi do jednego wora.
S
Swieta
A może by MZK albo miasto zatrudniło kilku osiłków którzy by jeździli codziennie środkami komunikacji i łapali takich żałosnych gnojków co malują w autobusach czy tramwajach? Faktycznie te dwa węże co jeżdżą już są zdewastowane i to w tak krótkim czasie. Jestem przekonana, że 2 lub 3 tysiące kary za bazgrolenie oduczyłoby gówniarzy dewastowania.
k
kosek
Nawet niczego sobie te bimby. Tylko jak długo będą takie ładne? Przecież dzisiejsza młodzież (hołota) nie potrafi niczego uszanować. Dla bydła powinny jeździć takie bez okien i siedzeń. Przydało by się kilku takich gnojków złapać i obciążyć kosztami renowacji po parę tysięcy złotych to odechciałoby się bazgrolenia. Ciekawe czy zasrańce w domu po ścianach też gryzmolą?
M
Michal
140mln zl za 15 tramwajów to wychodzi 9,3mln za sztukę!przecież pesy122N,które już jeżdżą po Bydgoszczy kosztowały jedna chyba 7mln zl.Więc za co PESA chce większą cenę o 2,3mln?Za wygląd tramwaju?Co jak co ale tramwaje produkowane w Bydgoszczy i mające tu jeździć powinny być tańsze.Coś tu jest nie tak.
M
Michal
Widocznie firma Solaris spod Poznania wzięła sobie do serca nasze komentarze(internautów)na lamach lokalnych gazet i po niezbyt czystej walce z PESĄ w o kontrakt dla MPK Poznań wiedzieli,że nic w Bydgoszczy nie osiągną.I dobrze,niech produkują dla Poznania,a PESA dla Bydgoszczy.Mam nadzieję,że nowe SWINGI nie będą faworyzowane na jednej linii i pojawią się na ósemce czy czwórce.Mily prezent na święta więc czekam na pierwszy SWING 122NaB.A dla młodzieży:szanujcie nowe tramwaje bo te 2 pesy,które jeżdżą po Bydzi już są dewastowane w środku bohomazami bo po co szanować...
w
wyborca
Powiem tylko, że przydało by się zamówić kolejną 15stkę za rok, nowych autobusów już jest dużo a tramwajów brak.

Może się to uda nowemu prezydentowi, bo wreszcie pozbyliśmy się sabotażysty,który chciał zrobić wieś z naszego miasta.
K
Karol
Powiem tylko, że przydało by się zamówić kolejną 15stkę za rok, nowych autobusów już jest dużo a tramwajów brak.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska