Bydgoszcz. Abramczyk zbudował magazyn dla mrożonych ryb (zdjęcia)
Młoda Marka Sukcesu to zupełnie nowy konkurs w corocznym rankingu "Rzeczpospolitej" - Najcenniejsza Polska Marka. Jak podaje organizator, jego głównym celem jest wspieranie i promowanie firm tworzących dynamiczne, rodzime znaki towarowe.
Główną nagrodą jest warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa ufundowana przez bank PKO BP.
Przeczytaj również: Ranking Polityki. Na liście 500 największych przedsiębiorstw z Polski jest 17 z Kujawsko-Pomorskiego
Firma Abramczyk konkurowała z 14 innymi firmami, które zadebiutowały po 1 stycznia 2004 roku. O wyborze zwycięzcy konkursu zadecydowała Rada Polskich Marek.
Marka Abramczyk z Bydgoszczy zadebiutowała na rynku w 2005 roku.
Więcej o konkursie i laureatach przeczytasz na stronie internetowej rp.pl
Lokalny portal przedsiębiorców