![#gru nowa marka Grudziądza i jej 6 ambasadorów [zobacz zdjęcia]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/d8/2d/55ee7eef3dee3_o_large.jpg)

Mariusz Przybył, szef Brand Nature Access, przekonywał: - Strategia ta szybko doprowadzi do pozytywnej zmiany postrzegania siebie i swojego miejsca. Mieszkańcy zaczną masowo robić coś dla siebie. To będzie działanie do wewnątrz.

Sami grudziądzanie mają włączyć się w budowanie nowej marki miasta. Grudziądzki ratusz zamówił, a konsorcjum Brand Nature Access i Profile przygotowały nową strategię promocji. #gru ma identyfikować pozytywnie miasto. Na zdjęciu: Marlena Wawrzyniak, armwrestlerka (jest ambasadorem marki) i Mariusz Przybył, dyrektor BNA

Rola ambasadorów to "pociągnięcie" z sobą pozostałych mieszkańców. Wyróżnione, ponadprzeciętne jednostki są przykładem, że można mieszkać w Grudziądzu i robić piękne rzeczy dla siebie, rozsławiając przy tym miasto.