https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nowy Szpital w Świeciu nie odbiera telefonów pacjentów

(CIEM)
Nowy Szpital w Świeciu nie odbiera telefonów pacjentów
Nowy Szpital w Świeciu nie odbiera telefonów pacjentów Andrzej Bartniak
Problemy z rejestracją do poradni świeckiej lecznicy pojawiają się w okresie urlopowym. Zarząd przeprasza i obiecuje wyciągnięcie wniosków.

- Próbowałam ostatnio zarejestrować się do poradni diabetologicznej. Nie mieszkam w Świeciu, dlatego postanowiłam skorzystać z telefonu - mówi zrozpaczona Czytelniczka. - Po całodziennych, nieudanych próbach, po prostu się poddałam. Tam nie można się dodzwonić.

Do rejestracji w jednej z poradni Nowego Szpitala w Świeciu podchodziła kilkukrotnie. Za pierwszym razem nie podnoszono słuchawki. Za drugim odebrano, ale słuchawka z powrotem wylądowała na widełkach. Kolejnym razem telefon odebrano, ale przez ponad siedem minut nikt nie kwapił się do przeprowadzenia z naszą Czytelniczką rozmowy. Słuchawka leżała obok aparatu. - Zrezygnowałam. Nie stać mnie, żeby tyle czekać, aż ktoś zaszczyci mnie rozmową.

Przeczytaj również: Wpływają skargi na Nowy Szpital w Świeciu. Prezes: opieka w nocy i święta przebiega sprawnie

Przejściowe trudności

Wiceprezes zarządu Jacek Misołek nie kryje, że w okresie urlopowym mogą pojawiać się przejściowe problemy przy próbach zapisania się do specjalisty. Zazwyczaj rejestracją (zarówno telefoniczną, jak i osobistą) zajmuje się sześć osób: dwie rejestratorki, trzy pielęgniarki i jedna położna.

- W okresie urlopowym i zwolnień lekarskich bywa pomniejszona obsada, ale wówczas pomagają pracownicy z oddziałów szpitalnych, którzy posiadają doświadczenie na stanowisku rejestracji - tłumaczy Misołek. - Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji, jak opisana przez Państwa Czytelniczkę. Staramy się, aby organizacja pracy była jak najlepsza i odpowiadała potrzebom pacjentów. Jeśli czasami nam coś nie wychodzi, to zawsze za to przepraszamy. Każdą uwagę pacjentów przyjmujemy i wyciągamy z niej wnioski, aby obsługa pacjentów w szpitalu była coraz lepsza - deklaruje przedstawiciel zarządu naszej lecznicy.

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

b
belle

w rejestracji nikt nie odbiera telefonu. Poszłam osobiście i kolejki nie było, więc to chyba zasada, że trzeba przyjść osobiście. Tylko po co jest ten telefon, jak trzeba się z pracy zwolnić, wziąć urlop jak mieszka się w odległej miejscowości.

Absurd.!!!!!!!!!!!!!!!

G
Gość

Szpital w Grudziądzu- od ich się uczcie m.in podejścia do  pacjentów, czystości. Jestem w ogromnym szoku jak wspaniałe tam jest podejście do małych pacjentów oraz ich rodzin. Można? Można. w gabinecie USG na 1 piętrze, dzieci, myślę że wszyscy, pacjenci kładą się na łóżko pokryte ręcznikiem papierowym, którego cała rolka leży sobie pod kozetką, ale przecież Nowy Szpital wprowadza oszczędności. Łatwo się czymś zarazić, ale pamiętajcie, że to dzięki nam pacjentom macie dochód. Kilka tel do NFZ w tej sprawie powinno dać chociaż na chwilę poprawę :(

p
pacjent

Dla dobra pacjentów zamknąć szpital i otworzyć market.

J
Jerzy W.

Taki syf w szpitalu będzie tak długo jak starostą będzie Kempińska i Studzińska. Tylko radykalna zmiana w Powiecie może zmienić podejście "menadżerów" z Nowego Szpitala do mieszkańców naszego powiatu.

h
halina

Tak jest zawsze, nie musi być sezon urlopowy.

R
Romuś

To są standardy ISO?

ż
życior
Panie Misiołek, trochę szacunku dla pacjentów i niech pan nie pi.rdoli głupot, bo od tego pańskiego nawijania ręce opadają.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska