https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Remont nabrzeża Wisły w Grudziądzu może potrwać nawet do późnej jesieni

(Deks)
Umacnianie nabrzeża jest możliwe dopiero od kilku dni.
Umacnianie nabrzeża jest możliwe dopiero od kilku dni. Piotr Bilski
- Prowadzimy rozmowy na temat ostatecznego terminu - twierdzą pracownicy Mostostalu. Prace miały zostać wykonane do 23 sierpnia.

Roboty mają ogon, ale na placu budowy przyspieszenia prac wcale nie widać. - Rękawów sobie nie wyrywają - mówi o pracownikach remontujących nabrzeże pan Michał, który mieszka w Śródmieściu.

Nieoficjalnie mówi się, że koniec remontu może nastąpić dopiero w październiku lub listopadzie. Choć, jak informuje rzeczniczka ratusza Magda Jaworska-Nizioł, Mostostal nie wystąpił jeszcze oficjalnie o przedłużenie terminu.

Skąd to opóźnienie?

Ze względu na wysoki stan Wisły, robotnicy nie mogli budować betonowego umocnienia brzegu.

- Te prace, po opadnięciu wody, zostały wznowione dopiero kilka dni temu - wyjaśnia Robert Raczko, dyrektor departamentu hydrotechniki firmy Mostostal.

Kary raczej nie będzie

Dopiero po zakończeniu umacniania skarpy będzie możliwe dokończenie m.in. niektórych dróg i dojazdu na mostek.

- Do wykonania pozostały także prace wykończeniowe w budynkach i przygotowanie zieleni wraz z wyposażeniem w m.in. ławki i kosze na śmieci - dodaje rzeczniczka ratusza.

Urzędnicy nie potrafią jeszcze powiedzieć czy za opóźnienia może częściowo odpowiadać Mostostal i dlatego nie wiadomo czy zostaną mu naliczone kary umowne. - Gdy otrzymamy dokumenty wraz z wyjaśnieniami wówczas możliwe będzie rozstrzygniecie tej kwestii - dodaje Magda Jaworska-Nizioł.

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 61

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

S
Sól w oku

Nie wymyślono, bo w założeniu najlepsze, co może być. Tylko jak zwykle  wybrańcy z nizin chyba?  wypaczą wszystko. Jak kiedyś jedynie słuszny socjalizm, okradali czysto , zgodnie z ideą "wszystkim naszym  po równo i dużo , reszczie co zostanie". Coś się zmieniło?   No tak treść haseł , przewodnie to teraz  DEMOKRACJ siłą NARODU.... 

g
grażynaa
W dniu 11.08.2013 o 23:03, szmatek64 napisał:

Moja droga już napisałem,że nie zgadzam się ze wszystkim co mówi Korwin.Jego poglądy są faktycznie ciężko strawne dla większości ludzi.Dziwi mnie to ,że jak wspaniały Tusk gada dyrdymały lub kłamie to jest OK a jak Korwin się wychyli to już Go się wiesza ciekawe dlaczego???Jesteś jak to mówisz demokratką to nie gniewaj się ,ale demokracja bardzo źle mi się kojarzy.Niestety wierzyłem w demokrację tak jak Ty ,ale zdarzenia ostatnich lat zmieniło mój pogląd na temat demokracji!Przykłady mamy tysiące każdego dnia i ja już boję się demokratów :( Proszę mnie uspokoić ;)

Cieszę się, że zakończyliśmy wątek Korwina Mikke..co do demokracji to, niestety, ale nie uspokoję Cię. Sama muszę sobie wiele tłumaczyć ;) Nie wszystko mi się podoba, szczególnie w naszym,polskim wydaniu, niemniej wciąż podtrzymuję, że nie wymyślono nic lepszego jak do tej pory.
s
szmatek64
W dniu 10.08.2013 o 22:19, grażynaa napisał:

szmatek, nie czytasz ze zrozumieniem. Wspomniałam o niepełnosprawnych bo to przecież zachwalany przez Ciebie Korwin Mikke wyraził się o ludziach niepełnosprawnych w sposób karygodny. Mnie nie musisz się bać, nie jestem rasistką, demokratką tak ;) Ale nie gryzę.

Moja droga już napisałem,że nie zgadzam się ze wszystkim co mówi Korwin.Jego poglądy są faktycznie ciężko strawne dla większości ludzi.Dziwi mnie to ,że jak wspaniały Tusk gada dyrdymały lub kłamie to jest OK a jak Korwin się wychyli to już Go się wiesza ciekawe dlaczego???Jesteś jak to mówisz demokratką to nie gniewaj się ,ale demokracja bardzo źle mi się kojarzy.Niestety wierzyłem w demokrację tak jak Ty ,ale zdarzenia ostatnich lat zmieniło mój pogląd na temat demokracji!Przykłady mamy tysiące każdego dnia i ja już boję się demokratów :( Proszę mnie uspokoić ;)

J
Jarek
W dniu 10.08.2013 o 23:02, Gość napisał:

Badziewiem i nie tylko to Ty jesteś.

Moim zdanie zakończą ale do jesieni w 2014r przy tym tępie. A co na to SikorA KTÓRY na wiosnę  w TVSM mówił ,że zakończą do lipca br.To jest przyklad dobrej roboty i właściwej kontroli przez zleceniodawcę UM.Tak trzymać...

G
Gość
W dniu 09.08.2013 o 17:08, ciekawy napisał:

Chłopie, nie wkur...j , draw postawił ci jasne pytania. Za trudne dla ciebie ? To nie pir... o narodowym badziewiu!!!

Badziewiem i nie tylko to Ty jesteś.

g
grażynaa
W dniu 09.08.2013 o 14:10, szmatek64 napisał:

 I tu Cię mam wpadłaś jak śliwka w kompot.Sama się podłożyłaś z tą negacją Korwina Mikke.Byłem ciekawy jak zareagujesz i niestety niezbyt dobrze.No trudno masz prawo mieć inne zdanie tylko kto dla Ciebie jest ten mądry???Może Tusk,Rostowski a może Komorowski któremu nie podoba się prawo obywateli do referendum a może ktoś inny?Ja chcę aby było dobrze a jak robią to nasi politycy to widać na każdym kroku.A na koniec zauważ jak nasi politycy zmieniają zdanie w zależności od koniunktury a Mikke nie zmiena zdania od ponad 20 lat.To komu tu uwierzyć temu co stale kłamie czy temu co mówi prawdę?ps.jak pisałem nie ze wszystkim się zgadzam z Mikke,ale redukcja administracji rzadowej i samorządowej,uproszczenie podatków i prawa,zlikwidowanie masy bzdurnych przepisów,zmuszenie ludzi do odpowiedzialności za swoje życie itp.To jest dobre czy złe poproszę o odpowiedź.Pozdrówka :)

 A czy Ty szmatek uważasz, że ja albo ze 20 mln Polaków ( strzeliłam, może być więcej) nie chce żeby było dobrze w Polsce?? Tylko moje chcenie nie ma zbyt wiele do powiedzenia.  Praktycznie co mogę zrobić to głosować, obecnie mam do tego prawo . Wg Ciebie niekoniecznie muszę mieć do tego prawo bo Ty uważasz, że tylko "wybrani" mogą mieć prawo do głosowania. Przecież to największy zamach na moje prawa. Pomijam już pytanie kto miałby ten zaszczyt do głosowania bo wiem co mi znów odpowiesz..mądry Polak. I w ten oto sposób wracamy do zasadniczego pytania..co to znaczy mądry? To, że ktoś się urodził w biednej rodzinie, w której ma małe szanse na edukację( brak środków finansowych na edukację) z góry skazuje go na "aut"..nie będzie miał wykształcenia a więc nie będzie miał odpowiedniej wiedzy potrzebnej wg Ciebie na prawo oddania swojego głosu. Chory? Też na aut..niepełnosprawny? też na aut. Aha..będa więc wybrańcy (normalnie szczęściarze). którzy będa decydować o wszystkim. Super! To może dorzućmy tez do tych wyautowanych kobiety bo przecież co taka kobieta może wiedzieć o polityce :)

Jeszcze raz odniosę się do Korwina Mikke (po raz ostatni)..to, że ktoś całe życie klepie bzdury nie czyni go autorytetem. Przynajmniej w mojej ocenie. Nie wiem szmatek czy jesteś narodowcem czy też nie ale zaczynam się powoli Ciebie bać.

Mimo wszystko pozdrawiam:)

d
draw
W dniu 09.08.2013 o 19:00, szmatek64 napisał:

A tak może by troszkę kulturalniej chyba ,że jesteś młodym demokratą to rozumiem :) Widzę iż kolega nie w temacie,ale wszystko wiedzący :) A odpowiedzi już udzieliłem i proszę swoje frustracje kierowac pod prawidłowy adres ba ja niestety nie kumam o co tobie chodzi???Jesli napisałem nieprawdę to proszę to uzasadnić!Miłego dnia życzę i mniej przekleństw ;) ps.co to jest narodowe badziewie???Mam nadzieję ,że odpowiesz!

Wiesz Kolego, przejdźmy na ten temat o Narodowcach. Nie zaśmiecajmy zasadniczego tematu tematu. Oczywiście kwaszę na post "ciekawego" co do stylistki i języka, natomiast wrócę do postawionego pytania. Kto ma orzekać w kwestii prawa wyborczego. Proszę Cię, bądź łaskaw udzielić mi odpowiedzi, zgoda ?

s
szmatek64
W dniu 09.08.2013 o 17:08, ciekawy napisał:

Chłopie, nie wkur...j , draw postawił ci jasne pytania. Za trudne dla ciebie ? To nie pir... o narodowym badziewiu!!!

A tak może by troszkę kulturalniej chyba ,że jesteś młodym demokratą to rozumiem :) Widzę iż kolega nie w temacie,ale wszystko wiedzący :) A odpowiedzi już udzieliłem i proszę swoje frustracje kierowac pod prawidłowy adres bo ja niestety nie kumam o co tobie chodzi???Jesli napisałem nieprawdę to proszę to uzasadnić!Miłego dnia życzę i mniej przekleństw ;) ps.co to jest narodowe badziewie???Mam nadzieję ,że odpowiesz!

c
ciekawy
W dniu 09.08.2013 o 15:33, szmatek64 napisał:

Proste. Może decydować każdy z nas.Znasz się na ekonomi na polityce na finansach to głosujesz a jak nie to do widzenia i do szkoły!Jak może głosować ktoś kto na niczym się nie zna to tylko komunista może wymyślić.ps.nie sugeruję ,że jesteś komunistą ,abyś się nie obraził.

Chłopie, nie wkur...j , draw postawił ci jasne pytania. Za trudne dla ciebie ? To nie pir... o narodowym badziewiu!!!

s
szmatek64
W dniu 09.08.2013 o 15:14, draw napisał:

Odpowiedzią, to proste. Kto miałby decydować o tym, kto ma lub nie ma prawa wyborcze

Proste. Może decydować każdy z nas.Znasz się na ekonomi na polityce na finansach to głosujesz a jak nie to do widzenia i do szkoły!Jak może głosować ktoś kto na niczym się nie zna to tylko komunista może wymyślić.ps.nie sugeruję ,że jesteś komunistą ,abyś się nie obraził.

s
szmatek64
W dniu 09.08.2013 o 15:12, draw napisał:

Spokojnie szmatek64. Zadaje wyłącznie pytania. Konkretne pytania. Nie preferuję jakiejkolwiek opcji politycznej. Sorry Twoje sądy wobec mojej osoby mnie nie interesują. Jestem w Polsce, w Grudziądzu, tu i teraz. Proszę nie używać demagogii, tylko rzeczowo wyjaśniać moje wątpliwości zawarte w moich pytaniach, jeżeli mamy dyskutować na określonym poziomie

Spokojny jestem a ty mógłbyś się odnieść do tego co napisałem bo unikasz tematu.A co tu jest demagogią bo twoje porównania do jakiegoś Adamczyka można uznać za obraźliwe!Polak za granicą znaczy -jak można na polakach polegać.W łyżce wody by utopił a gdzie solidarność polska???Przejawiam troskę o Polskę i Grudziądz co jest moim obowiązkiem patriotycznym i wybacz demokracji się najadłem i delikatnie naszych demokratycznych polityków uważam za zdrajców interesu narodowego a przykłady mamy na co dzień w Polsce i w Brukseli.Doskonale widać czyj interes się liczy!

d
draw
W dniu 09.08.2013 o 15:05, szmatek64 napisał:

Tak.Jak ktoś sobie robi jaja to jak mam zareagować???

Odpowiedzią, to proste. Kto miałby decydować o tym, kto ma lub nie ma prawa wyborcze

d
draw
W dniu 09.08.2013 o 15:04, szmatek64 napisał:

A dla czego porównujesz mnie do jakiegoś Adamczyka czy moje słowa są kłamstwem???Twoje słowa można uznać za hipokryzję bo konkretnie podałem ~wiedza i moralność ~a ty kolego sobie teraz po prostu jaja robisz z poważnych rzeczy.Mam sądzić iż jesteś typowym polakiem za granicą?Jeśli jesteś za demokracją to proszę uazsadnić to argumentami merytorycznymi a nie uprawiać propagandę typu~nic lepszego jak demokrację jeszcze nie stworzono~.A jeśli masz wspanialszy pomysł to słucham bo na razie tylko bezsensowna krytyka.ps.może nie wiesz o jaką wiedzę chodzi???Bo moralności to chyba nie muszę wyjaśniać1

Spokojnie szmatek64. Zadaje wyłącznie pytania. Konkretne pytania. Nie preferuję jakiejkolwiek opcji politycznej. Sorry Twoje sądy wobec mojej osoby mnie nie interesują. Jestem w Polsce, w Grudziądzu, tu i teraz. Proszę nie używać demagogii, tylko rzeczowo wyjaśniać moje wątpliwości zawarte w moich pytaniach, jeżeli mamy dyskutować na określonym poziomie

s
szmatek64
W dniu 09.08.2013 o 14:55, draw napisał:

Unikanie konkretów

Już tyle podaję konkretów i stale za mało :(

s
szmatek64
W dniu 09.08.2013 o 14:56, draw napisał:

Jaja sobie robisz, co szamtek64 ?

Tak.Jak ktoś sobie robi jaja to jak mam zareagować???

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska