https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

"Czwarty miesiąc czekam na fakturę za energię elektryczną. Kpią z nas, klientów, czy co?"

MAŁGORZATA GOŹDZIALSKA [email protected] tel. 54 232 22 22
Biuro przy ul. 3 Maja jest już nieczynne. Możemy stąd jedynie zadzwonić na infolinię.
Biuro przy ul. 3 Maja jest już nieczynne. Możemy stąd jedynie zadzwonić na infolinię. Wojciech Alabrudziński
- Czwarty miesiąc czekam na fakturę za energię elektryczną - skarży się Czytelnik. - Próbowałem telefonicznie czegoś się dowiedzieć. Gdzie tam! Nikt nie odbiera telefonu. Kpią z nas, klientów, czy co?

Po tym, jak Energa zamknęła Biuro Obsługi Klienta przy ul. 3 Maja, odbiorcy prądu nie ukrywają irytacji. Bo ani nie dostają rachunków za energię elektryczną, ani nie ma-ją gdzie się poskarżyć.
- Wcześniej chodziłem do biura przy 3 Maja, podawałem stan licznika i otrzymywałem fakturę - mówi Czytelnik. - W styczniu poszedłem, ale sprawy nie załatwiłem, bo, jak usłyszałem, zmieniał się system. Faktury za prąd do tej pory nie dostałem.

W takiej sytuacji jak Czytelnik jest wielu klientów spółki Energa we Włocławku. - Ostatni rachunek za prąd otrzymałam w październiku - żali się nam Czytelniczka. I pyta: - Czy spółki Energa nie obowiązują żadne terminy?

Jak się dowiedzieliśmy, obowiązują. Odczyt liczników powinien być wykonywany co dwa miesiące i co dwa miesiące powinniśmy otrzymywać faktury. Dlaczego w takim razie tak się nie dzieje? - Obiecywaliśmy, że w cyklu dwumiesięcznym odczyty będą się odbywać po okresie wdrożenia nowego systemu obsługi klienta - tłumaczy Jakub Dusza ze spółki Energa Obsługa i Sprzedaż.

Przeczytaj także: Eko-Energia grudziądzkiej przyrody
Czy nowy system obsługi klienta został już wdrożony? Jak się dowiedzieliśmy, prace z tym związane miały się zakończyć w styczniu. Ale przeciągnęły się do początku lutego. Dopiero w czwartek wszystko było gotowe. To dobra wiadomość dla nas, klientów, bo zakończenie tych prac oznacza, że wreszcie doczekamy się rachunków co dwa miesiące.

Co możemy zrobić teraz? Jak informuje Jakub Dusza, aby otrzymać fakturę, wystarczy podać odczyt z licznika w punktach oznaczonych symbolem VIA Moje rachunki, znajdujących się w sklepach, kolekturach Lotto, na stacjach benzynowych. Wykaz tych punktów znajduje się między innymi na stronie internetowej www. energa.pl. We Włocławku jest ich kilkadziesiąt, znajdują się między innymi w "Realu", w "Hali" przy Zielonym Rynku, "Kujawiaku" przy placu Wolności, na stacji Orlen przy ul. Witosa, w "Stokrotce" przy ul. Pogodnej oraz w punkcie płatności u zbiegu ulic 3 Maja i Zapiecek.

Klienci spółki Energa, którzy mają dostęp do internetu, mogą korzystać też z usługi "rozliczenia rzeczywiste" w e-BOK-u, czyli elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Żeby jednak z tej usługi korzystać, trzeba się najpierw zarejestrować podając PESEL, numer klienta. Ale po zalogowaniu się, jak podaje Jakub Dusza, klient może także kontrolować zużycie prądu, będzie miał dostęp do statystyki.

Przypomnijmy, że w sprawie płatności klienci spółki Energa mogą się także kontaktować telefonicznie pod numerem 555 555 500.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Po co wam prąd, ???

M
Magda
Ringo ciekawe jestto fo piszesz. Ja ja rozliczeniu rzeczywistym byłam 4 lata a od września, nie mogę sama wprowadzić stanu licznika i nikt nie wie dlaczego.żenada. Byłam zmuszona do powrotu do rozliczeń tradycyjnych. Inaczej nie wiem kiedy byn dostała fakturę. Poza tym załatwienie czego kolwiek na infilinii graniczy z cudem.
J
Janusz

gdzie można złożyć skargę Energę???

A
Agat

A co mają zrobić osoby starsze,niepełnosprawne nie mające dostępu do internetu ? To faktycznie kpina ! Tym bardziej,że informacje związane ze zmianą regulaminu jakoś można było dosłać.

R
Ringo

Rozliczenia rzeczywiste z poborem należności z konta bankowego eliminują stanie w kolejkach i oczekiwanie na fakturę oraz opłaty związane z opłatami za przekazy.Korzystam z tej formy i rozliczam się za faktycznie zużytą energię, bez tzw przedpłat,raz w miesiącu otrzymując natychmiast obraz wystawionej faktury co przy zleceniu bankowym poboru należności z konta bankowego powoduje, że bez wychodzenia z domu i stania w kolejkach mam systematycznie opłacane faktury.Z formy tej, a korzystam od kilku lat, jestem zadowolony  płacąc  za to co faktycznie zużywam  w okresie miesiąca i w takim cyklu jaki sobie sam wybiorę. Polecam tą formę, jedynym mankamentem jest dostęp do internetu który jest niezbędny do logowania się na swe konto w BOA Energi.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska