Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Konsumenci mają do wyboru wiele formatów sklepów...
fot. Archiwum/Polska Press

Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni?

- Konsumenci mają do wyboru wiele formatów sklepów spożywczych. To m.in. sklepy sieciowe w formule „convenience”, czyli blisko miejsca zamieszkania, tradycyjne sklepy osiedlowe, dyskonty, średniej wielkości hipermarkety i supermarkety, a także specjalistyczne sklepy, np. z żywnością ekologiczną. W ostatnich latach obserwowaliśmy wiele zmian na rynku. Niektóre marki były przejmowane przez inne sieci spożywcze, poszukiwano nowych formatów działalności, rozwijano strategię „omnichannel”, czyli spójnego łączenia różnych kanałów komunikacji z klientem. Zmniejsza się też powierzchnia sklepów spożywczych w dużych centrach, a zwiększa w parkach handlowych. Intensywnie rozwijają się sieci „convenience”, czemu sprzyja boom mieszkaniowy. Widać również coraz więcej wdrażanych ekologicznych rozwiązań – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE.

Zobacz również

Ten produkt nie tylko polepsza trawienie. Może zmniejszyć objawy ADHD u dzieci

NOWE
Ten produkt nie tylko polepsza trawienie. Może zmniejszyć objawy ADHD u dzieci

Najmniejsze mieszkania w Żarach na sprzedaż. Sprawdź, ile kosztują kawalerki

Najmniejsze mieszkania w Żarach na sprzedaż. Sprawdź, ile kosztują kawalerki

Polecamy

Świątek zagra o wielką stawkę! Aż 2,4 mln euro dla mistrzyni Rolanda Garrosa 2024

Świątek zagra o wielką stawkę! Aż 2,4 mln euro dla mistrzyni Rolanda Garrosa 2024

Wkrótce nie zatankujesz gazu do samochodu?

Wkrótce nie zatankujesz gazu do samochodu?

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku