Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

ISO zobowiązuje

(ado)
Pracownicy firmy zapytali 450 mieszkańców, co sądzą na temat ich pracy. To element polityki normy jakości i środowiska.

- Ankieta dała nam cenne wskazówki - mówi prezes Krzysztof Czajkowski. - Okazało się, na przykład, że prawie wszyscy są za selektywną zbiórką odpadów, ale jeżeli chodzi o wprowadzenie podziału na frakcje mokrą (odpadki kuchenne - red.) i suchą, to właściciele domków jednorodzinnych są temu przeciwni. Nie protestowali natomiast mieszkańcy bloków.

Rypinianie nie mieli uwag co do częstotliwości wywozu śmieci, ale nie spodobało im się, że przy załadunku do śmieciarki robi się bałagan. Większość respondentów uznała też za dobrą jakość wody, wskazując jednak, że jest brudna po przerwach w jej dostawie, spowodowanych awariami czy remontami.

- W związku z tym zostanie w spółce wdrożony harmonogram i instrukcja płukania sieci wodociągowych przy planowanych remontach, co powinno przynieść znaczącą poprawę - zapowiada prezes Czajkowski. - Jak wynika z przedstawionych ogólnych wyników ankiety, są obszary usług dobrze funkcjonujących, ale występują również elementy wymagające dalszego monitorowania i zmian. Będziemy nad tym pracować.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska