
Kaczyński w Bydgoszczy: Dlaczego polskie pociągi nie mogą jeździć po polskich torach? [wideo]

Podaj powód zgłoszenia
W dniu 21.05.2014 o 15:41, RAD napisał:Dlaczego żaden z dziennikarzy - z orłem TVN24 na czele, nie wytknął temu karłowi, iż ŁGAŁ w ŻYWE OCZY!!! PESA NIE BYŁA ZAINTERESOWANA przetargiem na pociągi wielkich prędkości, gdyż NIE MAJĄ TAKIEJ KONSTRUKCJI !!! Ponadto - wcześniej podpisano kontrakt z DB - i moce przerobowe nie pozwoliłyby na równoległą produkcję czegokolwiek alla Pendolino !!! ZEŁGAŁ też Kosmuś - jedyneczka pisorstwa w Bydgoszczy, że w Niemczech firmy startujące w przetargach muszą mieć min. 51 % kapitału narodowego. Wobec tego pytam się: JAKIM CUDEM PESA PODPISAŁA KONTRAKT Z DB ???????????? Czyżbyśmy o czymś nie wiedzieli? Czyżby pieszczoch wszelkich biznesowych klubów wzajemnej adoracji, czyli prezes Zaboklicki sprzedał Niemcom 51% udziałów w firmie? Jeśli to prawda, to Kaczyński sam zaplątał się, popierając niemiecki kapitał !!! ....fakt, koleś zaplątał się - ale we własnych łgarstwach i urojeniach !!!
To zainteresuj się z czyich części są składane Linki dla DB... I gdzie mają siedziby swoich firm np. Siemens? Normalne państwo dba o przede wszystkim o swój kapitał,neoliberalny durniu!
W dniu 21.05.2014 o 15:41, RAD napisał:Dlaczego żaden z dziennikarzy - z orłem TVN24 na czele, nie wytknął temu karłowi, iż ŁGAŁ w ŻYWE OCZY!!! PESA NIE BYŁA ZAINTERESOWANA przetargiem na pociągi wielkich prędkości, gdyż NIE MAJĄ TAKIEJ KONSTRUKCJI !!! Ponadto - wcześniej podpisano kontrakt z DB - i moce przerobowe nie pozwoliłyby na równoległą produkcję czegokolwiek alla Pendolino !!! ZEŁGAŁ też Kosmuś - jedyneczka pisorstwa w Bydgoszczy, że w Niemczech firmy startujące w przetargach muszą mieć min. 51 % kapitału narodowego. Wobec tego pytam się: JAKIM CUDEM PESA PODPISAŁA KONTRAKT Z DB ???????????? Czyżbyśmy o czymś nie wiedzieli? Czyżby pieszczoch wszelkich biznesowych klubów wzajemnej adoracji, czyli prezes Zaboklicki sprzedał Niemcom 51% udziałów w firmie? Jeśli to prawda, to Kaczyński sam zaplątał się, popierając niemiecki kapitał !!! ....fakt, koleś zaplątał się - ale we własnych łgarstwach i urojeniach !!!
Można z kimś się nie zgadzać, nawet ostro krytykować. Ale bez chamstwa i słomy w butach. Sam jesteś "karłem" moralnym, nieszczęsny anonimie.
Dlaczego żaden z dziennikarzy - z orłem TVN24 na czele, nie wytknął temu karłowi, iż ŁGAŁ w ŻYWE OCZY!!! PESA NIE BYŁA ZAINTERESOWANA przetargiem na pociągi wielkich prędkości, gdyż NIE MAJĄ TAKIEJ KONSTRUKCJI !!! Ponadto - wcześniej podpisano kontrakt z DB - i moce przerobowe nie pozwoliłyby na równoległą produkcję czegokolwiek alla Pendolino !!! ZEŁGAŁ też Kosmuś - jedyneczka pisorstwa w Bydgoszczy, że w Niemczech firmy startujące w przetargach muszą mieć min. 51 % kapitału narodowego. Wobec tego pytam się: JAKIM CUDEM PESA PODPISAŁA KONTRAKT Z DB ???????????? Czyżbyśmy o czymś nie wiedzieli? Czyżby pieszczoch wszelkich biznesowych klubów wzajemnej adoracji, czyli prezes Zaboklicki sprzedał Niemcom 51% udziałów w firmie? Jeśli to prawda, to Kaczyński sam zaplątał się, popierając niemiecki kapitał !!! ....fakt, koleś zaplątał się - ale we własnych łgarstwach i urojeniach !!!
...a ja dodam jeszcze, że to za czasów "braciszka" ustawiono w Wawie przetarg na tramwaje pod Siemesa, zaś w 2005 roku przetarg dla Kolei Mazowieckich pod Alstom.
W tym samym czasie pisuarstwo pluło na zarząd PESA, jako na komuchów i złodziei.
To, co obecnie obserwujemy, to SZCZYT HIPOKRYZJI !!!
Kaczyński ma tupet. To jego rząd zainicjował przetarg na pociągi o prędkości maksymalnej 230 km/h w maju 2007 roku. Co więcej, wtedy nie było żadnych torów pozwalających jeździć szybciej niż 160 km/h. Obecnie takich torów jest ok. 100 km, za rok będzie ich ok. 160 km, a za 2 lata blisko o kolejne 100 km więcej. Ale oczywiście Wielki Prezes twierdzi, że Pendolino nie ma po czym jeździć. Fakty są takie, że PiS ociągał się z modernizacją CMK. PO rzuciła na to kasę, ale zbyt mało i dlatego odcinków pozwalających jeździć szybciej będzie przybywać stopniowo, zamiast od razu kilkaset km. Ale to nic. Najgorszej jest to kłamstwo, że niby polskie pociągi nie mogą jeździć po polskich torach. PESA w ciągu ostatnich 10 lat sprzedała na rynek polski KILKASET nowych pojazdów trakcyjnych, zmodernizowała kilkadziesiąt wagonów, a ostatnio wygrała kolejny przetarg na 20 pociągów dla PKP IC. Tak więc nie jest prawdą, że PKP IC nie zamawia pociągów w Pesie. Prezes Kaczyński najwyraźniej kieruje swoje wypociny do wyborców, którzy łykną każdą głupotę, bez sprawdzenia stanu faktycznego.
PS Nie głosuję ani na PiS, ani na PO.
Dlaczego żaden z dziennikarzy - z orłem TVN24 na czele, nie wytknął temu karłowi, iż ŁGAŁ w ŻYWE OCZY!!! PESA NIE BYŁA ZAINTERESOWANA przetargiem na pociągi wielkich prędkości, gdyż NIE MAJĄ TAKIEJ KONSTRUKCJI !!! Ponadto - wcześniej podpisano kontrakt z DB - i moce przerobowe nie pozwoliłyby na równoległą produkcję czegokolwiek alla Pendolino !!! ZEŁGAŁ też Kosmuś - jedyneczka pisorstwa w Bydgoszczy, że w Niemczech firmy startujące w przetargach muszą mieć min. 51 % kapitału narodowego. Wobec tego pytam się: JAKIM CUDEM PESA PODPISAŁA KONTRAKT Z DB ???????????? Czyżbyśmy o czymś nie wiedzieli? Czyżby pieszczoch wszelkich biznesowych klubów wzajemnej adoracji, czyli prezes Zaboklicki sprzedał Niemcom 51% udziałów w firmie? Jeśli to prawda, to Kaczyński sam zaplątał się, popierając niemiecki kapitał !!! ....fakt, koleś zaplątał się - ale we własnych łgarstwach i urojeniach !!!
Szpieg z krainy deszczowców znowu mąci. Kiedy zamawiano Pendolino PESA nic nie miała w ofercie i nie było takich planów. Do tego Pendolino to nie pomysł Premiera Tuska. Przy okazji - wizyty w PESIe nie było? Bo pewnie go Zaboklicki nie chciał u siebie widzieć. I słusznie.
Tak bo kaczor na pewno by wspierał. oni tylko przed wyborami obiecują a po mają nas gdzieś. Nie ważne kogo wybierzemy tak czy siak nic sie nie poprawi