https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kampania promocyjna #CityWillWait. Inowrocław także poczeka na turystów

(AB)
W ramach akcji Inowrocławiu będzie prezentował największe swoje atrakcje, m.in. jedną z wizytówek miasta - widoczne na zdjęciu tężnie solankowe w parku zdrojowym
W ramach akcji Inowrocławiu będzie prezentował największe swoje atrakcje, m.in. jedną z wizytówek miasta - widoczne na zdjęciu tężnie solankowe w parku zdrojowym ZP

Ruszyła zainicjowana 24 kwietnia przez Gdańsk kampania promocyjna #CityWillWait (Miasto poczeka). Atrakcyjnie turystycznie miasta chcą podtrzymać zainteresowanie swoją ofertą i zaprosić do zwiedzania po zniesieniu obecnych ograniczeń, zapewniając, że atrakcje turystyczne w danym mieście, będą czekać na turystów po epidemii. Akcja #CityWillWait stanowi też zachętę do odkrywania miast online. Kampania odbywa się w mediach społecznościowych i w serwisach internetowych.

Do kampanii przyłączają się inne miasta. Uczyniły to już m. in. Warszawa, Łódź, Poznań, Lublin, Toruń, Olsztyn i Kielce.

- Inowrocław również przyłącza się do akcji i zapewnia, że #InowrocławWillWait! (Inowrocław poczeka). W mediach społecznościowych będziemy prezentować najciekawsze miejsca stolicy Kujaw Zachodnich na fotografiach - informuje Adriana Herrmann, rzecznik prasowy ratusza.

Pobierz bezpłatną aplikację Nasze Miasto i bądź na bieżąco!

Jak korzystać z aplikacji, by otrzymywać informacje z miasta i powiatu? To proste!
Po wejściu w aplikację w prawym górnym rogu w menu wybierz swoje miasto.

Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania. Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy zakładkę "koronawirus", w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pozostałe

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska