1 z 21
Przewijaj galerię w dół
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.

2 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.


PULS POLITYKI odc.7
Prof. Jadwiga Staniszkis o słabościach opozycji w Polsce i przyszłości politycznej Donalda Tuska.

3 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.


PULS POLITYKI odc.7
Prof. Jadwiga Staniszkis o słabościach opozycji w Polsce i przyszłości politycznej Donalda Tuska.

4 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.

Pozostało jeszcze 16 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Matura z polskiego. Jak poszło naszym maturzystom? Mamy pierwsze wrażenia i opinie

Matura z polskiego. Jak poszło naszym maturzystom? Mamy pierwsze wrażenia i opinie

Matura 2025 w Golubiu-Dobrzyniu - zdjęcia z ZS nr 1 i Liceum Sztuk Pięknych

Matura 2025 w Golubiu-Dobrzyniu - zdjęcia z ZS nr 1 i Liceum Sztuk Pięknych

Międzyszkolna Liga Szachowa. Rekordowy turniej w Grudziądzu. Mamy zdjęcia

Międzyszkolna Liga Szachowa. Rekordowy turniej w Grudziądzu. Mamy zdjęcia

Zobacz również

Taka rabata to hit. Zaoszczędzisz miejsce, ozdobisz ogród, a rośliny będą zdrowe

Taka rabata to hit. Zaoszczędzisz miejsce, ozdobisz ogród, a rośliny będą zdrowe

Matura język polski 2025 - co było? Takie były zadania i tematy wypracowań

Matura język polski 2025 - co było? Takie były zadania i tematy wypracowań