13 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.

14 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.

15 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.

16 z 21
Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać...

Lidl wycofuje się z promocji. Klienci byli zbyt chciwi

Znana sieć dyskontów zakładała, że akcja będzie wyglądać mniej więcej tak: każdy klient ma możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla „na próbę” w myśl zasady „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.

Czyli, jeśli kupujący nie jest zadowolony z jakości artykułu, może go zwrócić, nawet po całkowitym zużyciu i otrzymać zwrot pieniędzy. Pozwalał na to punkt szósty regulaminu promocji: („Klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym”). Do tego musiał oczywiście posiadać dokument potwierdzający zakup.

Niestety, akcja „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w niemieckim dyskoncie. Na Facebooku można przeczytać, że niektórzy klienci rozpakowywali towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawali wózki pełne pustych opakowań za setki złotych.

Jak Lidl postanowił skończyć z chciwością klientów? W oświadczeniu, które przesłał do „Gazety Pomorskiej”, czytamy: „Podjęliśmy decyzję o zakończeniu 8 listopada akcji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem biura obsługi klienta. Oczywiście wszyscy, którzy zrobili zakupy przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą w niej uczestniczyć”.

Polskich internautów poruszyła wiadomość o nadużywaniu przez klientów Lidla promocji, w ramach której mogą zwracać bez końca produkty, z których nie są zadowoleni. W tej sytuacji nie mogło zabraknąć memów, których bohaterem jest przede wszystkim Jarosław Kuźniar. Dziennikarz w przeszłości był wyśmiewany po stosowaniu podobnych praktyk w amerykańskiej sieci Walmart.

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Karol Nawrocki, prezydent elekt przyjdzie do gminy Koneck

Karol Nawrocki, prezydent elekt przyjdzie do gminy Koneck

Skoro już prawie lato, płyniemy kajakami przez Wdecki Park Krajobrazowy

Skoro już prawie lato, płyniemy kajakami przez Wdecki Park Krajobrazowy

Groźny wypadek na trasie Toruń - Bydgoszcz. Zderzyły się trzy samochody

Groźny wypadek na trasie Toruń - Bydgoszcz. Zderzyły się trzy samochody

Zobacz również

Moda w uzdrowiskach. Takie ubrania kupisz w Ciechocinku i Inowrocławiu

Moda w uzdrowiskach. Takie ubrania kupisz w Ciechocinku i Inowrocławiu

To najlepsze szkoły ponadpodstawowe w Kujawsko-Pomorskiem. TOP 20 placówek

NOWE
To najlepsze szkoły ponadpodstawowe w Kujawsko-Pomorskiem. TOP 20 placówek