Wkrótce relacja autorstwa Agnieszki Domki-Rybki oraz galeria zdjęć.
online
Aktualizacja:
Wszystkie wiadomości: 24
Najnowsza -
Wkrótce relacja autorstwa Agnieszki Domki-Rybki oraz galeria zdjęć.
Od kilku minut trwa ostatna część imprezy, a więc debata.
Czas na przerwę - po przerwie odbędzie się debata z udziałem wszystkich prelegentów.
Siła pytania "Dlaczego?", które stoi za zakupami klientów. O praktycznym wykorzystaniu na przykładzie wydawnictwa Altenberg opowiada Radek Kotarski.
Czaplicka opowiada o wykorzystaniu influencerów w kampaniach. Jej zdaniem lepiej jest postawić na kilka osób nawet bez fanpage na Facebooku czy Instagramie, niż jedną znaną twarz.
Na scenie pojawia się Monika Czaplicka. W branży online od 2006 roku. Pracuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
Uczestnicy konferencji poznają tajniki skutecznych kampanii reklamowych. Prelegent skupił się na reklamie displayowej, w której się specjalizuje.
Na scenie Piotr Kowalczyk. Z wykształcenia fizyk, w branży reklamy online od 2001 roku. Przez wiele lat związany z Onet.pl, gdzie odpowiadał za rozwój produktu reklamowego, obecnie dyrektor produktu reklamowego online Polska Press Grupy.
Teraz na scenie pojawł się Bartłomiej Rak (Socjomania). Będzie to prelekcja o tym jak automatyzacja procesów marketingu może pomóc nam w ogarnianiu komunikacji z użytkownikiem.
- Porywające wystąpienie - napisał na Facebooku jeden z uczestników.