MarketingON za nami. Pierwsza konferencja marketingowa w...

    MarketingON za nami. Pierwsza konferencja marketingowa w Kujawsko-Pomorskiem

    online

    Gazeta Pomorska

    Aktualizacja:

    Nowe wiadomości: 0

    Wszystkie wiadomości: 24

    Najnowsza -

    MarketingON za nami. Pierwsza konferencja marketingowa w Kujawsko-Pomorskiem
    MarketingON to pierwsza konferencja i największe wydarzenie poświęcone marketingowi internetowemu w Bydgoszczy.
    MarketingON za nami. Pierwsza konferencja marketingowa w Kujawsko-Pomorskiem
    • Wkrótce relacja autorstwa Agnieszki Domki-Rybki oraz galeria zdjęć.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202967
    • Od kilku minut trwa ostatna część imprezy, a więc debata. 

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202965
    • Czas na przerwę - po przerwie odbędzie się debata z udziałem wszystkich prelegentów.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202963
    • Siła pytania "Dlaczego?", które stoi za zakupami klientów. O praktycznym wykorzystaniu na przykładzie wydawnictwa Altenberg opowiada Radek Kotarski.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202961
    • Czaplicka opowiada o wykorzystaniu influencerów w kampaniach. Jej zdaniem lepiej jest postawić na kilka osób nawet bez fanpage na Facebooku czy Instagramie, niż jedną znaną twarz.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202959
    • Na scenie pojawia się Monika Czaplicka. W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202957
    • Uczestnicy konferencji poznają tajniki skutecznych kampanii reklamowych. Prelegent skupił się na reklamie displayowej, w której się specjalizuje.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202955
    • Na scenie Piotr Kowalczyk. Z wykształcenia fizyk, w branży reklamy online od 2001 roku. Przez wiele lat związany z Onet.pl, gdzie odpowiadał za rozwój produktu reklamowego, obecnie dyrektor produktu reklamowego online Polska Press Grupy.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202953
    • Teraz na scenie pojawł się Bartłomiej Rak (Socjomania). Będzie to prelekcja o tym jak automatyzacja procesów marketingu może pomóc nam w ogarnianiu komunikacji z użytkownikiem.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202951
    • - Porywające wystąpienie - napisał na Facebooku jeden z uczestników.

      • https://pomorska.pl/marketingon-za-nami-pierwsza-konferencja-marketingowa-w-kujawskopomorskiem/rz/c1-14022363/rw/202949

    Właśnie dodaliśmy nowe informacje. Kliknij, żeby zobaczyć wpis.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    To warto zobaczyć

    Wideo