https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nie ufamy hipermarketom

jotem / Dziennik Wschodni
Fot. Jacek Świerczyński
Ponad jedna trzecia Polaków nie ufa wielkim sieciom handlowym. Najwięcej zastrzeżeń mamy do jakości i świeżości produktów - wynika z najnowszego badania PBS DGA.

Podejrzane wydają nam się również liczne promocje. Wolimy bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, z którym możemy porozmawiać na temat produktu.

Z badania wynika również, że 24 proc. Polaków na zakupy tygodniowo przeznacza od 51-100 złotych. Z kolei ponad jedna trzecia rodaków największe zakupy robi w sobotę.

Przeczytaj również: Coraz więcej firm dyktuje dużym sieciom warunki sprzedaży.

Dla 60 proc. osób nie ma znaczenia, czy kupują w sklepie należącym do polskiego, czy zagranicznego właściciela.

Co ciekawe, prawie połowa ankietowanych uważa, że nie powinno być żadnych ograniczeń czasu otwarcia sklepów.

Źródło: Polacy nie ufają hipermarketom - www.dziennikwschodni.pl
Udostępnij

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska