Nowa reklama Gillette dotyka ważnego tematu. 700 tys. odsłon w kilka dni [wideo]

JPL za Noizz.pl

Wideo

Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Ojciec uczy swojego transpłciowego syna, jak się golić. Pełna emocji, nowa reklama Gillette, w cztery dni zaliczyła ponad 700 tys. odsłon.

To nie pierwszy raz, gdy marka Gillette w swojej reklamie sięga po ważne tematy. Ich kampania z początku tego roku wywołała wiele kontrowersji, a była wymierzona w złe wzorce męskości i zwracała uwagę na zmianę społeczną, która musi mieć swoje odzwierciedlenie w wychowaniu przyszłych pokoleń mężczyzn.

Odbiorcy się wtedy podzielili - wiele osób zarzucało firmie hipokryzję i uważało, że reklama jest oparta na stereotypach. Inni doceniali zwrócenie uwagi na niezwykle ważny społecznie temat. Tak czy inaczej spot, który został opublikowany w styczniu tego roku ma w tej chwili grubo ponad 30 mln wyświetleń.

Najnowsza reklama marki, wypuszczona przed weekendem, już ma ich ponad 700 tysięcy. To historia transpłciowego chłopaka, którego ojciec uczy jak się golić. Pełna emocji reklama kończy się zdaniem "Whenever, wherever, however it happens, your first shave is special", czyli "Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek to się stanie, twoje pierwsze golenie jest wyjątkowe".

Jak na razie nowy spot reklamowy spotyka się w większości z pozytywnymi reakcjami.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie